9 Haziran 2014 Pazartesi

tumblr'a da el attım tamamdır!!!

evet okulların kapanmasına son 4 gün. 
herşey de bitmişken (evrak işi dursa da) elimde de yeni makinem varken tumblr açtım efenim. tumblrı olanları beklerim. olmayanları da beklerim canım aaa :))
peki niye açtım iş mi bulamadım no no no. işimde gücümde var amma velakin çektiğim fotoları yayınlama isteği iyice beni benden aldı. çek çek nereye kadar üstüne çekip hemen bilgisayara atıp ayrıntılı bir şekilde inceliyorum yani düşünün ne kadar sevdiğimi fotoğrafla uğraşmayı.
facede istediğim gibi paylaşım yapamadığımı söylemiştim. instagram da olmuyo bu iş için ayrı bir yer olmalıydı ve de oldu :)) 
uzun lafın kısası buyrun adresim. 
işte ilk resmim de bu oldu. boş günümde evde olunca çiçeğe böceğe sardım :))
Nikon coolpix s3500 markası. bence gayet iyi çekiyor fiyatına göre. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...