20 Ağustos 2013 Salı

Don't Worry I m A Ghost / Endişelenmeyin, Ben Bir Hayaletim / 2012

park shin hye sardım bu ara. şu anda zoraki prens dizisini izliyoruz annemle. annem alt yazılı izlemiyor. o yüzden türkçe dublajlı nerde kore dizisi bulursam hemen birlikte izliyoruz.
neyse gelelim park shin hye var diye izlediğim filme. filmin ismine baktığınızda sizi eğlenceli birşey karşılayacak sanabilirsiniz ben öyle sanmıştım. eğlenceli yerleri de vardı ama daha çok başka şeyler buldum ben filmde. filmin konusuna burdan bakabilirsiniz. ben baya filmi anlatacağım çünkü. ona göre okuyun yazımı :)
öncelikle karakterlere bakalım.
park shin hye- yeon wha

bong tae kyu-moon ki
park shin hye'nin yanına yakışmamış diye düşündüm izlerken ama sonra beğendim. bu adamın olması gerçekten iyi olmuş filmin sonunda duyguyu güzel hissettirdi bana. 
moon ki bir kaza sonucu hafızasını kaybediyor ve bir anda bir hayalet beliriyor. ben kimin derken bu hayalet de kim demeye başlıyor bir anda. aslında o hayalet çook öncelerde moon ki'nin hayatını kurtaran sonra da uzun bir süre moon ki'yi göremeyen ama moon ki'nin onu takip ettiği ve içten içe de sevdiği yeon wha. 
yeon wha'nın da moon ki'nin yanında bir anda belirmesinin bir nedeni var tabi. ölmeden önce son gördüğü kişi moon ki ve hayatını kurtardığı andan beri moon ki'ye birşeyler besliyor o da. işte tam öldüğü gece moon ki'ye açılmayı planlarken bir anda ölmüş buluyor kendisini. moon ki'nin hafızasının yerine gelemsi için elinden geleni yapıyor çünkü ölmeden önce son gördüğü o olduğu için belki onu öldüreni moon ki görmüştür diyor.
peki moon ki gerçekten öldüreni gördü mü? yeon wha'yı kim öldürdü? 
tüm bunlar filmde çözüme kavuşuyor ve sanki filmi psikolojik bir filme de çevirmeye çalıştıklarını anlıyoruz sonunda. 
dedim ya isimden eğlenceli birşeyler bekledim ama bana başka şeyler gösterdi film. moon ki için üzüldüm adamı sonda kafayı sıyırmış olarak gösterdiler. 
eğer sonu böyle bitmeseydi eh derdim film için ama bu sonla güzel bir film.
biraz da filmden kareler...
yeon wha ile ilk karşılaşmaları. moon ki'yi boğulmaktan kurtarıyor.

böyle de sevimli bir hayalet :)



hele bu resmi gördükten sonra daha da çok izleyesi gelir insanın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...