20 Aralık 2014 Cumartesi

high school love on


bir ay önce burada diziden bahsetmiştim ancak dün bitti dizi ve çeviri bugün geldi. hemen yazmak istiyorum nasıl bittiğini. izlemeyen varsa önce ilk yazımı okusun çünkü burada baya son bölümü anlatacağım :D
diziyi önceden anlattığımdan genel yorum ve son bölümün yorumları olacak yazıda.
genel olarak ben sevdim zaten fantastik romantik komedi nerede ben orada. bu dizide de melek insan oluyor. aşk üçgeni ve de azıcık dram vardı.
son bölümde sung yeol'u başka bir kıza aşık etmemeleri benim hoşuma gitti. üstelik seul bi hafızasını kaybedip sung yeolu aşık olduğunda bile "abimin yarisin" tavırları filan çok tatlıydı. 
woo hyun'sa garibim ne üzüldü seul bi onu tanımayınca. 
tabi ki sonu mutlu bitti. seul bi'nin hafızası geri geldi ve woo hyunla birleştiler mutlu mesut yaşadılar :D
şunu da söyleyeyim bu abi kardeş olayı da çok tatlı olmuş. üniversitede herkes bu ikiliye aşık moddaydı.
diğer karakterler için de her şey güllük gülistanlık bitti.
ama şöyle bir şey vardı dizi başlarken haziran 2016 ile başlıyor biterken de güya öyle bitiyor ama bunlar yılbaşı kutlaması filan da yaptılar arada. son bölümü klasik mutlu son yapalım demişler ama ilk bölümle tam uyduramamışlar ayrıca kötü melek de güya insan oluyor ya nasıl iki yılda hala gerçek insana dönüşmüyor. işte son bölümde böyle eksiklikler vardı.
genel olarak ben infinite üyelerininde etkisi ile bayıldım diziye eksik yanlarını yakışıklılar ile kapattım :D

2 yorum:

  1. yazının yarısını okumadım daha bitirmedim diye :) bir bitiremedim şu diziyi ilerlemek gelmiyor içimden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben devam eden dizilere sardım şu ara. geldikçe izlediğimden bitirmek sorun olmadı. ama şu greatest marriage nasıl bitecek bende onu bilmiyorum. sanırım onun finali izleyeceğim beni de o çok sıktı ;) sonda nasıl bağlayacaklarını merak ediyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...