7 Temmuz 2014 Pazartesi

kiraz mevsimi- A gentleman's digniyt


evet bir kore dizisi çakması daha ekranlarda. efendim dizi Fox TV'de yeni başlayan Kiraz mevsimi. 
benim en sinir olduğum şeyde şu ki eğer dizi kore dizisinden esinlenme ise söyleyin arkadaş. aynı şeyi güneşi beklerkende de yaptılar. BOF'un senaryosunu alıp değiştirip yeni bir şey ortaya koydular. ama BOFu izleyen herkes ilk bölümlerin ne olduğunu çok iyi biliyordu.
neyse işte bu dizide aynısını yapıyor. ilk bölümü atlayarak izledim çünkü dayanamadım tamamına bakmaya. Gentleman'si almışlar azıcık bir değişiklikle yeniden çekmişler. 
ayrıca gentleman'de orta yaş yakışıklılığı filan vardı. bu baya bir gençlik dizisi olmuş. 
dizinin değiştirilmiş ama aslında aynı olan konusu şöyle: 
En büyük hayali bir gün başarılı bir modacı olmak olan Öykü, küçük bir mahallede annesi ve erkek kardeşiyle birlikte yaşayan çalışkan bir üniversite öğrencisidir. Çocukluk yıllarından beri en yakın arkadaşı Burcu'nun ağabeyi Mete'ye aşıktır. Ne yazık ki herkesten sakladığı büyük aşkını mahalle arkadaşı Şeyma'ya kaptırır. Durum böyle olunca da, aşkını kalbine gömer ve duygularını kendi içinde yaşamaya başlar.
Öykü, komik ve bir o kadar da güzel tesadüfler sonucu Mete'nin ortağı ve yakın arkadaşı Ayaz ile karşılaşır. Ayaz, çapkın kendine aşırı güvenen ukala bir tiptir. Aynı zamanda Öykü'nün kendine örnek aldığı, büyük hayranı olduğu modacı Önem Dinçer'in de oğludur. Ama Öykü'nün bundan haberi yoktur.
Tatlı bir tesadüfle tanışan, birbirinden tamamen zıt karakterlere sahip olan Ayaz ve Öykü'yü, kader, her fırsatta bir araya getirecek ve zamanla aralarında hem romantik hem de komik bir ilişkinin başlamasına sebep olacaktır.
Ayaz ve Öykü arasında bir oyun olarak başlayan herşey, zamanla gerçeğe dönüşebilecek midir?
Yoksa Öykü her türlü imkansızlığa rağmen hayallerinin aşkı olan Mete'ye kavuşabilecek midir?
ben ayrıca oyunculara da taktım. ya daha ne kadar şu seslendirmeyi yapacaklar merak ediyorum. 
tamam adam yakışıklı ama yeter artık şu polat'ı, doktorlardaki adamı seslendiren kişi seslendirme yapmasın nolur yaaa.
o gentlemandeki güzel kızımızın yerini ise medcezirde azıcık gördüğümüz ve benim beğendiğim ama burada beğenmediğim özge gürel gelmiş. burada beğenmeme nedenimse çok açık gentleman daha iyiydi :D
kızın ilk aşkını oynayan ise kavak yelleri ile tanıdığımız dağhan gülegeç oynuyor. 
evet ben şimdi ne yapıyorum derseniz Gentleman's Dignity'i tekrardan izlemek için indiriyorum. yani ben seçimimi yaptım :))


gentleman's ın güzel şarkısı High high

ve kiraz mevsiminin şarkısı



6 yorum:

  1. Ben AGD ye bayılmıştım. O yüzden bu diziyi izledikçe AGD den sahneler aklıma geliyor bi hoş oluyorum. :D Ne bilim dediğin gibi çok eksikleri var hatta aynı yerlere takılmışız ama diğer uyarlamalardan daha hoş olmuş.
    Oyunculardan da bence bi çapkın acuşşiyi tutturabilmişler :D
    Metenin kardeşi kazma gibi.
    Başroldeki kız şirinlik yapayım derken töbe bismillah bi garip bişeye dönüşüyo.
    Ayrıca ikinci kız şeymaydı galiba tööbeeee o kız bu kadar fettan kötü değildi diye hatırlıyorum orjinalde :/ Ama yine de bilmem hoş olmuş dizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben izleyemedim ondan sonra ya. ara ara bakayım diyorum ama yok dediğin gibi Gentlemen geliyor aklıma izleyemiyorum bende :D
      kesinlikle hiç doğal gelmiyo başroldeki kızın tavırları. belkide önce medcezirde gördüğümden de olabilir. sıkı medcezir takip ettiğimden kızın ordaki hali aklımda burda olmuyor böyle

      Sil
    2. Ben medcezir izlemedim reklamlarını görüyodum ara sıra ama ordaki başrol kıza çok benziyo.

      Sil
  2. En Azından Durumu Düzelten Bi Dağhan Var.... Kavak Yelleri'nde Daha İyiydi O da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi kendine yeni bir senaryo yazmış ara ara gentleman'den çalıntılar var. geçen bir gölümde ayaz öyküye kurdeladan bir süpriz yapmış onu takip edip ayazın süprizi olan iki minderi buluyordu :D orjinalde ise oğlan ilk günkü kızın kırmızı ipinden bir ev yapıyordu ki uzak doğuda bu kırmızı ip kaderin onları birbirine bağlamasını simgeliyor. bizimkilerse saçma salak bir şekilde kullandı onu.
      neyse her ne kadar beğenmesemde denk gelince izliyorum artık ne yalan söyleyeyim yinede ergenlere hitap ediyor dizi bence ;)

      Sil
  3. aa Kore dizisi uyarlaması mıydı buuuu? Ciddi bilmiyordum ben (: Ama birkaç defa izleyip sevmemiştim Kiraz Mevsimi'ni de, Gentleman's Dignity'i izliyim bari.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...