31 Ağustos 2013 Cumartesi

Shut Up: Flower Boy Band

öyle üşeniyorum ki yazı yazmaya. resmen tatilim bitti yaaaa. pazartesi iş başı ve dizi filmlerin sonu :(
bir dolu şey izledim tatilde ama sadece çok beğendiklerimi yazmaya özen gösterdim. 

bu dizi de beğendiklerim arasında. aslında romantik komedi sevdiğimi biliyorsunuz yazdığım yazılarda ama şu ara arkadaşlık dizilerini de sevmeye başladım. bakınız the queen's classroom dizisi.


bu dizide hem arkadaşlık hem müzik romantizm hem komedi hem aksiyon hem de dram bulacaksınız. böyle geniş kapsamlı bir dizi yani. neresi sizi çeker bilmiyorum ama beni her yanı çekti dizinin.ama kimileri pek beğenmemiş diziyi. öyle yorumlarda okumuştum onun için temkinliydim diziye karşı. fakat öyle olmadı sevdim ben.

dizinin başlarında çok şaşıracaksınız ne oldu şimdi diyeceksiniz. neye diyeceğinizi söylemeyeyim de süprizi kaçmasın ama ne süpriz. bol acıklı deyip ufak bir tüyo vereyim sadece. dizinin başında bittim buna ya. ne biçim tipi vardı ve ne biçim gözleri. çılgın lider sıfatına tam uyuyordu ama sonraaa :(


 dizide oynayan kişilere gelirsek evet yakışıklılar ama ben içlerinden hangisini tanıyorum hiç birini.
infinite dinlerim ama öyle kimler varmış diye merakla bakmamıştım gruba. işte dizide infinite'den L var.
ayrıca all right şarkısı ile epey ünlenen veya benim kendisini o şarkı ile tanıdığım Lim Kim(Kim Ye Rim) var. nasıl tanıdığıma şaştım ama kızın sesini bir yerden biliyorum ama onun Lim Kim olduğunu ancak dizi bittiğinde anladım. böyle de iyi hafızam vardır yani :D

ve bir de süpriz bir isim. acaba nereden tanıyoruz bu çocuğu. tabiki BOF'tan. orada kötü karakterdeydi ama burda masum aşık rolünde. acıdım bile bazen yani.

peki ben en çok kimi beğendim dizide. L'yi bile gözüm görmedi yaa. ne olacak benim bu uzun saçlılara olan merakım. çok karizmatikti, havalıydı yakışıklıydı. neyse ben uzatır da uzatırım şimdi. ama şu da bir gerçek koreliler uzun saçla daha çok kadınsı oluyor. hiç ayırt edemez yani asyalılara merakı olmayan biri.
aslında kızın hakkında söylenecek çok şey yok ama dizide bana T-ARA'dan Jiyeon'u anımsattı . 
diziyi izlerken dostluk mu kazanacak yoksa para mı demekten kendimi alamadım. dostluk diye bir şey var ve kazanan belli.
bir de dizi liseli gençlerin dizisi olduğu için olmazsa olmaz sonunda hepsi kendilerine bir hedef koydu, yollarını seçtiler. sonunda asıl yapmak istedikleri yolu bulup mutlu oldular.
gelelim müziklere. çok büyük ostları yoktu dizinin. okuduklarıma göre millet şarkılara bayılmış ama ben sadece birini çok beğendim.


kahramanlarımızı şöhrete kavuşturan şarkı.
dizinin konusunu yavan bıraktım farkındayım ama konuyu her yerde bulursunuz zaten. ben güzel olduğunu belirtmek istiyorum sadece. 
tabi bu her zaman kolay değil. bakın bana şu an ilgimi çeken hiç bir alan yok yüksek lisans için. tek hedefim var o da dili halletmek ve bol bol gezip yeni insanlarla tanışmak, yeni kültürler öğrenmek, yeni yerler görmek. tabi hayal kurmak parayla değil ya. ben kurayım hayalimi de gerisi Allah kerim.



2 yorum:

  1. Bu benim en sevdiğim 4. Kore dizisi^^ OST'lerini çok sevenlerdenim ben de, özellikle Wake Up bir harikaydı. Sonu itibariyle farklıydı, ilk bölümden beri Sung Joon'u çok sevmiştim, kız da çok sevimliydi hani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende severek izledim ama benim sorun rock müzikle sanırım illa türkçe olacak yoksa pek sevemiyorum. yine de güzel müzikleri vardı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...