29 Eylül 2013 Pazar

hush hush serisi-fısıltı, çığlık, sessizlik, final


size hush hush serisi diye ünlenen bu kitapları tanıtacağım. öncelikle şundan bahsedeyim okuması çok kolay akıcı bir kitap. yaklaşık toplam seri 1600 sayfa . ve ben bu serinin ilk kitabı olan fısıltıyı bir günde, çığlığı ise iki günde bitirdim. 3. ve 4. kitaplar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü iş başlamıştı ve bitmeleri 3 haftayı aldı diğer iki kitabın.  yani kısaca ben bile bu kadar hızlı okuduysam bu kitapları demek ki gerçekten sürükleyici bir kitap ve akıcı bir dili var.
evet gelelim kitaplara. tanıtımı biraz değiştireceğim bu sefer. kitap künyelerini de yazacağım.

1. Fısıltı -Becca Fitzpatrick


Özgün AdıHush Hush
Yazar: Becca Fiztpatrick
Yayınevi:  Pegasus Yayınları
Seri: Hush Hush #1
Sayfa: 416
Çeviri: Sevinç Tezcan Yanar
Türkiye Yayın Tarihi: 2011
Tür: Edebiyat- Korku&Gerilim/Fantastik/Romantik

2. Çığlık -Becca Fitzpatrick


Özgün AdıCrescendo
Yazar: Becca Fiztpatrick
Yayınevi:  Pegasus Yayınları
Seri: Hush Hush #2
Sayfa: 408
Çeviri: Sevinç Tezcan Yanar
Türkiye Yayın Tarihi: 2012
Tür: Edebiyat- Korku&Gerilim/Fantastik/Romantik

3. Sessizlik -Becca Fitzpatrick


Özgün AdıSilence
Yazar: Becca Fiztpatrick
Yayınevi:  Pegasus Yayınları
Seri: Hush Hush #3
Sayfa: 416
Çeviri: Sevinç Tezcan Yanar
Türkiye Yayın Tarihi: 2012
Tür: Edebiyat- Korku&Gerilim/Fantastik/Romantik

4. Final -Becca Fitzpatrick

Özgün AdıFinale
Yazar: Becca Fiztpatrick
Yayınevi:  Pegasus Yayınları
Seri: Hush Hush #4
Sayfa: 416
Çeviri: Sevinç Tezcan Yanar
Türkiye Yayın Tarihi: 2012
Tür: Edebiyat- Korku&Gerilim/Fantastik/Romantik
ve size serinin çıkacak olan filminden bir videoda sunayım. videoyu izlerken tekrardan hatırladım kitapları.
kitap nora ve patch'in doğaüstü aşkını anlatıyor. kovulmuş melek patch ve önceleri öldürmeye çalıştığı sonrada aşık olduğu nora'nın fantastik hikayesi. kitap kovulmuş melekler, baş melekler, nefiller ve insanlar arasında geçiyor. daha ayrıntıya girmek istemiyorum. eğer alacakaranlık ve bilumum vampirli kitapları okumayı seviyorsunuz bu seri de ilginizi çekecektir. ben okurken alacakaranlık serisi okur gibi oldum sürükleyici olması yönünden. ama şunu söyleyebilirim o seriye göre bu seri beni daha çok etkiledi. okurken bir yandan da çok rahat gözümde canlandırdım olayları. o yönden betimlemelere bayıldım.
aslında klasik gençlik romanı da diyebiliriz. sizi sıkmıyor çok kolay ilerliyor ve akıcı. ben bu seriye dizi izlememeye karar verdiğimde başlamıştım o yüzden beni daha bir tatmin etti. sanki film izliyormuşum gibi acaba ne olacak diye okudum kitapları.


4 yorum:

  1. teşekkür ederim. beğenmenize sevindim. bende sizin bloğa bayıldım özellikle fotoğraflar o kadar güzel çekilmiş ki insanın hem iştahını açıyor hemde yapma isteği uyandırıyor :))

    YanıtlaSil
  2. ilk 3 kitabı okudum hala finali alıp okuyamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seri kitap olduğu için finali de okumanı tavsiye ederim. kitapları ödünç almıştım ben o yüzden bi çırpı da hepsini okudum güzeldi.

      Sil
    2. Hep aklımda aslında böyle gördüğümde bu sefer alacağım diyorum sonra bir şey oluyor araya yeni kitap giriyor falan filan. Ben de seriyi yarım bırakmayı sevmiyorum. Gece Evi'nin onca kitabını okudum art arda :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...