21 Ağustos 2013 Çarşamba

tree of heaven/Tengoku no ki

park shin hye dizileri forever :)
dram bile izliyorum siz düşünün bendeki hırsı, istikrarı.
tam bir dram yaaa. ağlatırdı normalde de atlaya atlaya gittim sonlarında. ha bir de sonu çok klişe. özellikle aşk tesadüfleri sever filmini izlediyseniz bu dizi sizi hiç etkilemez. sonunu söylemeyeceğim çünkü ben sonunu merak ederek izledim diziyi. izlemek isterseniz ufak bir tüyo olsun size sadece.
ha na ile yoon sun ebeveynlerinin evlenmeleri nedeniyle üvey kardeş olurlar. ama ha na yoon sun'a ilk andan beri öyle iyi davranır ki çocuk aşık olmasında ne yasın.daha sonra ha na da aşık olur ama bunun doğru olmadığını düşünerek çocuktan uzaklaşır. en sonunda yoon sun artık ha na'ya zorluk çıkardığını anlar ve ondan uzaklaşır. ta ki iki yıl sonra ortaya çıkar ve artık çok değişmiştir.
 bu arada trafik kazasında ebeveynleri de ölmüştür. ama bundan haberleri yoktur.  
 aradan geçen 2 yılda ha na yoon sun'a daha da aşık olmuştur.
dram sevmediğim için bana normal bir dizi geldi. yoon sun yani Lee Wan'ın oyunculukta güzeldi. ama bayadır ortalıkta yokmuş. en son 2009 da Swallow the sun-güneş tutulması adlı diziyi çevirmiştir.



dizide birçok da güzel sahne vardı. sadece birazını koydum buraya.  klasik bir senaryo olmasına rağmen   dram sevenler izlemeli bence

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...