18 Aralık 2014 Perşembe

the greatest marriage

süper bir dizi. senaryo olarak eksiklikler var ama konu olarak tam da kadınları damardan yakalıyor. aşırı feminist duygular içerir baştan söylemesi :D
yalnız bir anne ve 4 çiftin hikayesi anlatılıyor.

asıl konu ise bu iki adamla kızımızın arasında geçiyor. kız güzeli oğlumuz tüm dizi boyunca sinir olacağınız bir tip. hem tip olarak erkeğe benzemiyor hemde her yattığından çocuğu oluyor anlamadım ben bu işi ve de söylemeden edemeyeceğim kız gibi hem saçları hem zayıflığı ıyyyy yani.
diğer adamsa garibim kötü adam rolü ile başladı diziye ama içinden zamanla bir iyilik meleği çıktı. hep kendi çıkarı için yapıyormuş gibi görünüyordu iyilikleri ama diziyi nasıl bağlayacaklar biri iyi olup kızı kurtarmalı demi bu adam baya iyileşiyor :)

hahahahaaa şu haller müthişti. dizinin başlarında Crayon pop oynuyordu kızımızda kaydediyordu şantaj yapmak için :DD

neyse demişti ya her yattığını hamile bırakıyor diye. esas kızımız feminist sonuna kadar boyun eğmedi erkek tarafına ve ççcuğunu kendi doğurmak istedi tabi o arada neler oldu neler. izlerken resmen şunu dedim "getirin bana şu adamı ben döveceğim bunu" sinir bir karakter o kız güzeli.

aradan yıllar geçer çocuk doğar böyle birşey olur :) ağlayınca çok kötü oluyor ama yaaa.

işte erkek tarafı da bunlar. güya eski aile gibi davranmak istiyorlar ama işte çocukta bu kadar baskı ve ilgi ters tepince böyle abukluklar oluyor adamı katil eder böylesi ya tövbe tövbe.
neyse dizi bazı yerlerinde çok zorlama çok aşırı acıtasyon. hikaye güzel ama senaryo bizımle dığılsın :D pek tutmamış sanırım Kore'de de tek bölüm yayınlanıyor haftada. 
izlenebilecek bir dizi yani ben merak ediyorum o kız güzeli sonunda ölsün bir şey olsun da ben rahatlayayım yani :))

10 yorum:

  1. Haha Min Woo ölmesin ya dizi bana dışarıdan hiç izlenesi gelmemişti yazını okuyunca iyi ki bulaşmamışım bu diziye dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merakla sonunu bekliyorum bakalım min woo'yu ne yapıp diziyi bitirecekler. bu dizi ya başrolleri için ya da feministlik için izlenir ;)

      Sil
    2. Bence izlemelisin çok güzel bir diziydi

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. bende sinir oldum sadece klipte rastlamistim ve o "kiz guzeline"demedigimi birakmadim ama su dercek hepsinin oyuculuklari cok guzel

    YanıtlaSil
  4. bende sinir oldum sadece klipte rastlamistim ve o "kiz guzeline"demedigimi birakmadim ama su dercek hepsinin oyuculuklari cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başrol kızını donuk bulsam da beğeniyorum yine de.yorumun iciç teşekkür ederim uzun zaman sonra bloga girdim ssyende

      Sil
    2. Sonunda barıştılar mı sonu için biraz daha özen gösterseydiler.
      dramada favorim artık :)

      Sil
  5. Bu film benim sinirimi bozuyor sadece sonunun nasıl biteceğini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Böylesi daha gelmedi varmı bunun bı dizi bildiğiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...