4 Kasım 2014 Salı

biraz benden#kendini tanımak mı??? kim nerde nasıl...

kişi kendini iyi tanımıyorsa, ulaşamayacağı hedefler koyar ve gerçekçi olmayan bu hedeflerine ulaşamaz.
kişi hedeflerini belirlerken öncelikle kendini tanımalıdır böylelikle hedeflerine ulaşabilir.
ne söz beee...
#biraz benden# yapma zamanı gelmiş demi ne dersiniz.
ales çalışıyorum şu ara. sınav ayın 23'ünde. 
bir kaç gündür ise YLSY diye bir şey aklıma takıldı. yurt dışında yüksek yapıyorsunuz ve dönüp anlaştığınız ünide araştırma görevlisi oluyorsunuz. yani iş garantili diyebiliriz.
dün vazgeçtim YLSY'ye başvurmaktan. işte kişi kendini tanımalı önce. ben bir hayal kurdum gerçek olur mu ki acaba diye denemek istedim transkribimi alıp üniye gitmekti niyetim ama transkribin asıl not yazan sayfasını evde bırakmışım.bu bir işaret mi? ben öyle aldım. eğer sen bir trankribi bile doğru düzgün kontrol etmeden alıyorsan yanına ne işin var senin bu kafayla oralarda neresiyse oralar işte. 
ki senin annen seni gübde iki defa arayan üç gün ayrı kalınca özledim diye sana sarılıp yatan biri. sen hangi ülkenin hayalini kuruyorsun Allah aşkına.
böyle işte.
alese de çalışmak gelmedi içimden bu akşam. düşündüm yüksek yapıp ne olacak başım göğe mi erecek.
peki şu an ne mi yapıyorum açtım önüme kitabı test çözüyorum. 
çözmesem sanki ne olacak. istesem şimdi başlayabilirim yükseğe. ama yok 90 üstü alacağım ya, üzerine de dilden 60 alacağım ya üni'ye gireceğim. eeee yani ne olacak üni'ye gireceksin de. 
evet ben kendimi tanımıyorum.
ve bu haller hep rahatlıktan. valla bak rahat batar insana işte bana battığı gibi şu an.
ben ki bu blogu o bitirme tezini teslim edince açmıştım. bitirme tezi dediğime bakmayın o ki bir yüksek lisans tezleri ile boy ölçüşebilir yani. beni öyle benden alan bir tezden sonra iki yıl sen cesaret edeme yükseğe. işte bu sene rahatım ya battı bana.

bakmayın a dostlar bu depresif kızın haline. öyle esti işte gece gece. ders çalışmak istemeyince bari filozof olayım hayatımın amacını bulayım dedim :DDD
hadi bu uzun ergence yazımı okuyan herkese 
KİB BY :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...