19 Ocak 2015 Pazartesi

pinocchio-2015


güzel bir dizi izledim. 20 bölümlük park shin hye oynuyor başrolde. diğer başrolu bu dizi ile izledim ama gayet iyi oyuncu. doctor stranger'da da oynamış. burada beğenince ona da baktım ama bitirmedim sıktı sonunu izledim :)
neyse asıl dizimize gelelim. shin hye pinokyo hastası. yalan söyleyemiyor ve de muhabir olmak istiyor. lee jong seok ise babasını shin hye yani in ha'nın annesi yüzünden kaybetmiş bu yüzden kıza aşık ama kızgınlığı daha ağır basıyor. baya bir süre böyle izliyoruz ama izlerken gülmekten de ölüyoruz. in ha'nın hıçkırıkları çok eğlenceli. 
neyse sonra dayanamıyor ne olursa olsun in ha'yı seveceğim diyor dal po. ama bu seferde başka engeller çıkıyor. oraları da anlatmayayım.
 izlerken muhabirleri tv'de izlerken daha dikkat etmeye başladım bu bir gerçek. 
yan karakterler süper. yun yu re bittim bu kıza. izleyin hak vereceksiniz :))
bu bum jo'nun annesi. in ha'yı seven ikinci oğlumuzun yani. ama kadın daha sonra neler neler... şu hale bakınca safcanak eğlenceli bir tip gibi ama hiç de öyle çıkmıyor.

pek romantik pek eğlenceli haller var dizide.







işte bum jo'muz da bu. ama çok tatlı bir aşık yaa. in ha'nın annesinin telefonu eline geçer bir şekilde. ve yıllarca in ha annesine mesaj atıyor diye bum jo'a atar ve çocuk aşık olur.


bu resimleri neden koyduğum beni önceden beri takip edenler anlar. dizide bu sefer Hristiyanlık propagandası yapılmıyor. gördüğünüz gibi baya bir budist mezarı bu :)

ve bum jo'nun annesi son bölümde makyajsızdı. ben tanıyamadım. diziyi izleyenler hak verecek bana. bu kadın o kadın mı. makyaj nelere kadir yaa :)

ve pinokyo dizisini güzel bir sözle bitirdiler bende öyle yapayım.
çok güzel bir diziydi. çok eğlendim izlerken. hafif dram yerleri de vardı ama güzeldi.


2 yorum:

  1. Park Shin Hye'yi ilk You Are Beatiful'da izlemiştim. Bu dizi de çok güzeldi ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm dizi ve filmlerini izledim :)) hepsi ayrı güzel. bu dizi de konu olarak değişikti. durmadan hıçkırmak olay olmasa gerek :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...