24 Şubat 2014 Pazartesi

man from the stars


ah ne müthiş bir dizi oldun sen öyle. ben seni her ne kadar başladığından beri taslakta bıraksam da :)) dizi bitiyor ben ancak yazıyorum.


dream high'dan herkesin tanıdığı kim soo hyun. ilk başta diziye de herkes onun için başladı ben dahil. uzaylıydın filan ama hiç kusura bakma dizide seni sollayan biri vardı :)
jun ji hyun.kadın 1981 doğumlu. oyunculuk ise müthiş. ilk bölümden itibaren konuşuluyordu bloglarda. 

hahahaa şurdaki poza bakar mısınız. ki bu ne yani dizide neler neler yapıyor.

bu sahne bittiğim yerdi. 15 saniyede min jungu kendine aşık etmeye çalışıyordu bi pozlar bi pozlar ve başarılı da oluyor tabi :))
bu diziyi bol resimli anlatmak isterdim amaa gerek yok. siz beni dinleyin başlayın izlemeye. sıkılmadan izleyeceğiniz bol uzaylı bol kaçık ve de romantik bir dizi arada drama bağlıyor da onları saymıyorum :)
iyi izlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...