26 Şubat 2014 Çarşamba

I need romance 3/ tatlı patates ne yaaaaa :)


aslına bakarsanız bu serinin en sevdiğim hali. ilk iki dizide çok açık sahneler vardı rahat rahat izleyememiştim. ama bu onlara bakarak daha iyi. ve ayrıca artık konuyu bildiğim için sonunu da tahmin etmek zor değil. kız tatlı patatesi seçecek. ilk ikisinde atlaya atlaya izlediğimden ve dizinin nasıl ilerlediğini bilmediğimden ikinci oğlanı seçsin diyordum ki ilk iki de ikinci oğlan daha iyiydi. ama üç de bunu hiç demedim. çünkü asıl oğlan hak ediyor kızı :)

ha kızlarda sorun yok mu tabiki var serinin 3 dizisinde de kızlar böyle bir kararsız bin onda gönlü bi diğerinde. aslında klasik kore dizisi de tabi :) sonuçta bir aşk üçgeni olacak yani.

bu diziyi daha çok sevmemin bir nedeni de tabi ki tatlı patates-goguma yüzünden. bu dizide tanıdım kendisini ilk. orada da şarkıcı genç rolündeydi ve o dizi de çok iyiydi bence. ha ayrıca gu family book dizisinde de oynamışlığı vardır.
yazı için resim ararken neyle karşılaştım bakın hele

bu ikisi aynı kadın!!!
daha ilginci ne biliyor musunuz bu resimde gördükleriniz başrol oyuncusunun ta kendisi. :O
kaç yıldır izliyorum şu dizileri ben hala tanıyamıyor muşum bunları ya. bir şaç bir insanı bu kadar mı değiştirir???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...