10 Mayıs 2014 Cumartesi

her lovely heels/2014


nabrut burada diziyi baya kötülemiş. klişelerle dolu, oyunculuk kötü filan tarzında.
işte klişelerden bir örnek :D
peki ben durur muyum merak ettim ve kısacık olduğundan izledim. tüm söylediklerine katılıyorum hele kızın öyle kalmaları filan beni çileden çıkardı. ama diziyi ben niye sevdim biliyor musunuz??
her şey bir ayakkabı ile başladı
 topuklu ayakkabı giyemeyen biri olarak sevdim ayakkabıları :)) ve çocuğun en sonunda yaptığı sürprizde güzeldi. asıl sorun şu ben topuklu ayakkabı giymek ve böyle bir sürpriz istiyorum o yüzden beğendim diziyi.
daha birkaç hafta önce çoook güzel bir topuklu ayakkabı alıp sonraki hafta en rahat ayakkabı ile değiştiren birisiyim ben. çocuğun kıza ayakkabı giydirmeleri resmen yaramı deşti. malesef ayakkabıları ile ilgili resim bulamadım merak edenler açıp diziyi baksın bence güzel ayakkabılardı :))
fotoğraf makinesi aldım sonunda. onun yazısını yazacağım ama işte çocuğun evi öyle makine dolu olunca boy boy model model ben orada öldüm bittim.

ayrıca başrol kızı KARA üyesi han seung yeon t-ara So yeona o kadar çok benziyordu ki onunda diziyi sevmemde etkisi var.

şu halleri komikti. ah şu kızların saç takıntısı :))

ama işe yaradığı anlarda oluyor yani :D
canım spagetti çekti ama yaa
 en sonda kızın resimleriyle sürprizini bekliyordum dedik ya klişe dolu diye ama bana ne yaaa bende istiyorum :) aşık olmak istiyorum ben bahar bana yaramadı.
neyse dostlar izlerseniz benim gibi karın ağrılarınız varsa beğenirsiniz zaten her bölüm 10 dakika ve 10 bölümlük birşey :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...