20 Mayıs 2014 Salı

T-ARA jiyeon never ever

yaklaşık bir aydır gündemde Ji yeon. bi dolu Treaser yayınladı. 
ben beğendim gibi şarkıyı. kliple çok uyumlu olmuş. psikopat rollar bu kıza çok uyuyuor bakınız painkiller klibi.
tek sorun var şarkının söyleniminde Ji Yeonun sesi :DDDD
asıl mevzu o değil mi diyeceksiniz korede değil abi :) 
kızın sesi ince tamam ama şarkıyı söylerken yutuyor gibi böyle bir raatsız eden yanıd a var.
hoş ben dinler miyim yinede evet orası ayrı :))
da T-ara sevmeyen bi durur şarkıyı dinlemek için yani :)
şimcik klibi bependim dedim de bi ayrıntı yapayım istiyorum bu konuda. şu kalça kıvırma nedir ya ne alaka ve çok çirkin bir görüntü hiç beğenmedim buraları.





o kirpik ne beeeee!!!!

en sevdiğim yeri bu sulu saç savurma yeri ne yalan söyleyeyim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...