21 Ekim 2014 Salı

diabolik lovers-2013

dizilerden sıkılıp anime izleyeyim dedim. böyle vampirli bir anime buldum 12 bölümden oluşuyor her bölümde 14 dakika.

ama şu var ki sonu hiç iyi değildi. acaba ne olacak diye bir merakla izledim hadi bir şey olsun filan dedim ama yok. 

 6 vampir -ki yakışıklılardı bir çoğu- bir saf salak kızın kanını içiyor durmadan. kız ise o kadar iyi ve salak ki ne kaçıyor ne bir şey yapıyor. oğlanlar kıza gerçek manada sulanıyor ama kızda tık yok.en başta kızı ilk gören vampir kız benim dedi sonrada her kanını içene bir kızdı filan ama kızda yok yani ben sizin suluğunuzum tarzı bir hal ile geziniyor yani.

sonu ise tatmin etmedi sanki devam etmeliydi gibi. 
neyse izlediğime pişman da değilim ama geliştirilmesi gereken yerler vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...