17 Ekim 2014 Cuma

biscolata iiiimmmm :)

size reklam postu gibi görünebilir ama değil baştan belirteyim.
içinizde biscolata sevenleriniz hatta biscolata partisi verenleriniz bile olabilir ki biz kuzenlerle bir daha buluştuğumuzda bunu yapacağız :D
ben biscolata pek yemedim. özellikle şu kaslı adamların olduğu reklam filminin de etkisi olabilir yememem de tabi. bunun dalgasını çok geçmiştik.
ama bu biscolata pia benim tüm fikrimi değiştirdi. altı ince bir kek arası franbuaz üzeride çikolata kaplı. bayıldım. fiyatı biraz tuzlu gibi ama bir pakette 12 tane var ve fiyatı 1,75 lira.
benim gibi tereddüt edenler varsa biscolataya bundan başlayabilir. BİMlerde de bulunmaktadır ayrıca. ben oradan aldım :)
dış paket bu şekilde
içnden ise böyle kalpli tatlı birşey çıkıyo :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...