3 Aralık 2014 Çarşamba

biraz benden#öğretmenler odası

bugün öğretmenler odasından bahsedesim var. okuldan geldim yeni ve can sıkıntımı paylaşmak istiyorum sizinle.
genel olarak şunu söyleyeyim öğretmenler odası hiiiiç de eğlenceli bir yer değil. ben ortaokuldayken o öğretmenler odasına girmeye can atan öğrencilerdendim. çok gizli kapaklı işler döner sanırdım büyülü bir yer gelirdi bana. eğer ki şans eseri girebildiysem içeri her yeri incelemeye bayılırdım. şu an yazarken bile gözümde canlandı o anlar :)
ama gelin görün ki şimdi öğretmenim ve öğretmenler odasında sıkıntıdan patlıyorum. ilk yılımda öğretmenler odasında pineklediğimden bahsetmişimdir mutlaka. haftanın 5 günü o oda da oturmuştum ama bu sene daha bir gıcık oldu o oda. 
okulun tüm kadrosu değişti nerdeyse iki üç öğretmen var eskilerden. ve ben yeni gelenlerle konuşacak bir şey bulamıyorum çok sıkılıyorum. üstelik bayan ağırlıklı hatta full bayan olan öğretmenler odamız bu sene bayağı erkek kaynıyor. onlarda kendi aralarında muhabbet ediyor hele ki tek kaldıysam odada ölüyorum zil çalana kadar o süre geçmiyor.
bizim iki senedir 3 öğretmenler odamız vardı herkes ayrı bir yerde olurdu. bu sene genelde herkes asıl öğretmenler odasında oturuyor ve bazen kimse kimse ile konuşmuyor eğer ki konuşuyorsa da kendi arasında konuşuyor. 
bir de şu var nereye oturacaksın. kimisi sandalye yerine koltuğa geçmiş sende geçip onun önündeki sandalyeye oturamıyorsun otursan da bir tuhaf oluyor arkanda adam var bir garip oluyor. 
benim genelde derslerim öğle aralarına denk geliyor, bir gün de nöbetçiyim zaten gidemiyorum odaya yani toplasanız öğretmenler odasında oturduğum ders sayısı 5ü geçmez. o yüzden de kaynaşamadım sanırım hocalarla.
velhasıl bizim öğretmenler odamız çok sıkıcı arkadaş. bu yeni gelenlere de ısınamadım iyice sıkılıyorum ben
inşallah siz iş yerinizde benim gibi sıkılmıyorsunuzdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...