6 Mart 2013 Çarşamba

beni böyle sev-trt

trt'nin yeni dizisi beni böyle sev
dizi çok güzel çok masum bir aşk hikayesini anlatıyor. acıklı olmayan eğlenceli bir dizi. 
şu zeynep ani ayşe'nin iç sesi de olmasa tadından yenmez :) o ne biçim ya :D
çok aman aman bir senaryo değil kabul ama böyle diziler de olmalı yani arda şekerleme niyetine :))

ah ah ben bu diziyi sadece alper saldıran için bile izlerim yaaa :)çimen göz 
hatta sırf o var diye bazı hataları da görmezden gelirim yani: mesela ilk bölümde kızın bavulunun fermuarının nasıl bir anda bozulduğunu ve koca bavuldan nasıl sadece iki üç parça şey çıktı ve yine o koca bavul nasıl bir atkı ile bağlandı. bunu gibi şeyler görmedim ben. yok yani yok öyle şeyler görmedim kesinlikle :D

işte oyuncular

işte: hep merak eder ya insan :))

e şarkı olmadan olmazdı demi? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...