9 Kasım 2013 Cumartesi

bir film bir anime

bugün hazır annem yokken uzun zamandır merak ettiğim bir filmi izledim. kasımda aşk başkadır.
izledim de başım göğe mi erdi hayır sadece merakımı geçirdiğim bir film oldu kendisi benim için
filmin asıl ben sonunu hiç sevmedim. aslında bir son yok filmde. benim gibi merak ediyorsanız izleyin. çünkü öyle büyük bir romantik komedi yoktu bence içinde. adam iş kolik kadınınsa bu adam gibi iş kolik hayattan zevk almayanları hayata bağlamak gibi bir zevki var. tabi adamı hayata bağlamak ve normal bir insan haline getirmek için neler yapıyor neler. 
yok ya ben amerikan romantik komedilerinin sevmiyorum. romantik değil onlarda film erotik. onların anlayışındaki romantiklik ile benim anladığım kesinlikle çok farklı.
neyse benim için zaman kaybıydı. ama sevenlerde varmış bu filmi.

ben kadına bittim. gerçekten tatlı bir yüzü var.

gelelim az önce izlediğim kısacık animeye :)) dedim ya annem yokken zamanları iyi değerlendireyim dedim. çay içerken izlenecek kısa birşey var mı diye bakarken tamda aradığımı buldum.
hiyo'nun aşkı isimli 20 dakikalık bir anime. ama malesef bunda da son yok :D ama ben japonlarda son aramayı bırakalı çok oldu o yüzden dert değil :))

çok utangaç 15 yaşında kısacık Hiyoko ve aradaki boy farkı  için hiiiiç birşey demeyeceğim sınıfın en neşeli çocuğu arasındaki tatlı şeylerin anlatıldığı bir anime. şey diyorum olay diyecek kadar uzun birşey yok onu gösterecek süre de yok ama buna rağmen çok tatlı bir anime. izlerken ben eğlendim.

hiyoya civciv lakabı takıyor çocuk sarışın,sevimli ve kısacık olmasından dolayı. 
izlenme oranı da yüksek. herhalde herkes benim gibi kısa bir şeyler ararken böyle sevimli şeyi bulup izlemiş.


2 yorum:

  1. Oh wow! I like the first film very much!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of the old romantic comedy pretty woman 's finally watched.
      Like her hope :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...