3 Kasım 2013 Pazar

ben var müzik dinlemek#11

ne zamandır yazmıyorum bu seriyi. belki çok şarkı dinlemediğimden belki de yazmaya üşendiğimden yazılmayı bekliyordu. 
ve yazmamı sağlayan şarkı ile başlayayım listeme.
şarkının en çok beğendiğim yeri "go go go I dont wanna go" kısmı. klibini beğenmedim ama. çok aşırı ya. aynı şey kim hyun joongun son klibinde de vardı. koreli mi amerikalı mı bunlar.
IU'nun tüm şarkılarını dinledim. ama şimdi hepsini buraya koymakla uğraşmayacağım. IU kendini iyice aştı. 
Red shoes şarkısı andersen masallarından kırmızı ayakkabılar hikayesinden esinlenerek yapılmış. o yüzden durmadan dans ediyor klipte ve sahnede. pembe ayakkabı giymesinin de bir nedeni varmış da onu pek anlayamadım ben. yani IU süper bir şekiilde geri döndü.
T-ara da dinlediklerim arasında. Number Nine ı o kadar beğenmesem de dinledim. beğenmeme nedenim ise çok fazla geçiş var müzikte. en başta başlarken uuu kısmı ayrı bir şarkı olur mesela. 
bu şarkıyı daha çok sevdim ben. 
ayrıca boram çok güzel olmuş, sesi de dikkat çekici. T-aranın 6 kişiye düşmeleri Borama yaramış bence.
 

3 yorum:

  1. Boram cidden bir değişti, güzelleşti, bir şey oldu ona :D
    Troublemaker'ın şarkısı da cidden çok güzel bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün youtube müzik ödüllerinde de söyledi troublemaker. çocuğun beyazımsı saçları da dikkat çekici olmuş. klipte de joker olduğu yer güzeldi bence.
      IU'nun yeni kısa saçlarını beğenmedim ama.
      boram yaşlandıkça güzelleşiyor sanırım :))

      Sil
    2. mimi de gördüm bu arada. yazmaya üşeniyorum biraz da bu aralar :) inş yazarım en kısa zamanda.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...