3 Kasım 2013 Pazar

hakkımdaki 20 gerçek

sevgili Paul beni mimlemiş sağolsun. bu mimi yazmak istiyordum bende. başlıyorum benim hakkımda 20 gerçeğe.
1- kendimi anlatmayı sevmem. şöyle iyiyim böyle süperim demek bana göre değil. İnsanlar beni kendileri tanısın isterim ama burası ayrı :)) burda dünyanın en iyisiyim desem de itiraz eden olmaz gibime geliyor.neyse ben yinede atıp tutmadan yazacağım bu yazıyı.
2- sevmediğim birçok özelliğim var.
3- çok mızmızım. birşey canımı sıksın canım yansın söylenirim ve söylendiğimin farkına da taaa ne zaman varırım. bir keresinde dolgu topuk bir ayakkabı almıştım ayağım ağrımıştı giyince ve bana o ayakkabıyı aldıran arkadaşa baya söylenmiştim tabi çevremdekilere de.
4- kitap okuyanlara ayrı bir ilgim var hele 3-5 kitabı aynı anda okuyanlara hayranım. hem işini yapıp hem  de kitap okumaya zaman ayıranlara biterim.
5-kendimi zeki bulmam. sadece çalışılması gerektiğinde çalışırım. ama dün olan ehliyet sınavı için aynı şeyi söylemeyeceğim. geçmek için dua ediyorum. çünkü çalışmadım.
6-her zaman plan yapıp ona uymayı istemişimdir. ama sadece planı yapmakla yetinmişimdir. şimdi öğrencilerim planlı çalışamadıklarını söylüyorlar. onlara öğüt  veriyorum ama ah ah.
7- gerektiğinde temizlik yaparım. öyle temizlik manyağı değilimdir.
8- başak burcuyum ama yukarıda yazdığım çoğu şey burcuma uymuyor.
9-dikkat çekmeyi sevmem ama silik birisi olmayı da istemem. 
10- öyle aşık oldum onsuz yapamam diye birşey olduğuna inanmıyorum. sevmenin biraz da isteyerek olduğuna inanıyorum. kalp varsa akılda var bu işte. ben isteyene kadar kimsenin beni sevmesini istemiyorum. insanların kalbini kırmayı sevmiyorum. malum unumuzu eledik eleğimizi astık talipler çıkıyor ama şimdi çıkmalarını istemiyorum.
11-liseye kadar öğretmen olmak istiyordum. çocukluk hayalimdi. ama liseye geçince bir daha öğretmen olmak istemedim. ama şimdi öğretmenim.
12- üniversiteyi bitirince kaderi daha iyi anladım. seçim benim elimde. düşünsenize ya ortaokulda kazandığım liseye gitseydim şimdi kim bilir hangi ülkede hangi arabayı çiziyor olurdum. (mekatronik bölümünü kazanmıştım) 
13-öğretmenlikten zevk alıyorum şimdilik eğleniyorum. tabi zorluğu da var ama her işin zorluğu var demi.
14-güya dil sınavına çalışacaktım ama tembellik işte. iki ay sonra sınav sınav var ve ben hiç çalışmadım.
15-makyaj yapmayı sevmiyorum. yaparsam da evde yapıyorum.
16-müzik dinlemeyi seviyorum.
17- dizi-film izlemeyi seviyorum. yerli olsun yabancı olsun fark etmez dram olmasın yeter.
18-arkadaşlarımla vakit geçirmeyi sevdiğim kadar tek başıma takılmayı da seviyorum.
19-yazım berbat geçen sene tahtaya yazarken neler çekiyordum. şimdi biraz daha düzeldi. sırf bu yüzden süslü püslü defterlere yazmaya çıkamıyorum. 
20-konuşkan birisi değilimdir. çok sosyal birisi de değilimdir. geçenlerde evde niye konuşmuyorsun diye abim baya bir uğraşmıştı benimle. bazen çenem düşüyor ama sonra niye anlattım ki bunları diye düşünüyorum ve bu da beni suskun yapıyor sanırım.
başlarda yazmak iyiydi de sonlara doğru yazmak zor geldi ya. işte benim hakkımda 20 gerçek :))
filankesmeral ve anne karincaya paslıyorum bu mimi.


4 yorum:

  1. 4.madde > o zaman sen beni çok seviyorsun asdasdasdasd
    6.madde = ben :D
    19.madde > Allah aşkına nasıl düzelttin yazını? Biraz ipucu versene, çok ihtiyacım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4. madde: evet :)))) nasıl yapıyorsun peki. ben ya işimi yapacağım ya da kitabımı okuyacağım. eğer ikisini aynı anda yapıyorsam kitap 2-3 hatta 4 hafta sürünüyor elimde.
      6. madde: hayır diyemiyorsun da bende öyleyim diye. mecbursun düzenli çalışmaya filan diyip geçiştiriyorum. 4 haftaya sınavları var yani.
      19. madde:benim yazıyı en çok üniversite bozdu bende battı balık diyip düzeltmiyordum ama okulda çocuk durmadan yazdığımı sorunca yazıyı büyük yazıyorum artık ve de yavaş yazıyorum. ancak o zaman okunuyor. ama şöyle inci gibi bir yazım olsa düzenli düzenli :)) benim yazı ancak 5 metre öteden inci gibi :DD

      Sil
    2. Benim tek işle uğraşamama gibi takıntım var, illa iki işi bir arada yapmalıyım :D Özellikle yemek yerken kitap okuma alışkanlığım vardı, okumadan yiyemiyordum, sonradan bunu radyo dinleme olarak değiştirdim ama etrafta kimse yokken yine yerken okuyorum, bunu deneyebilirsin mesela, zaman da kazanıyorsun :D
      "Ben senin yaşındayken çok düzenli bir çocuktum." *arkasını dönüp tövbe eder* :D Senin işin de zor :D
      Evet! Budur, hızlı ve karınca gibi yazmaktansa... Hemen işe koyulmalıyım, bir kaç kere büyük yazmayı denedim gerçi, o zaman da elim ağrıyor falan ama katlanacağım artık :D

      Sil
    3. bende yemek yerken dizi izliyorum eğer tek başıma yiyorsam da altyazılı izliyorum. bu şekilde hem her dizimi izliyorum hem de yemek yiyorum. boşa zaman harcamış olmuyorum dizi için. ama yemek yerken kitap okumak bana vize-final zamanlarını hatırlatıyor. bilinçaltı işte. ayyyy şimdi bile o anlar gözümün önüne geldi.
      sorma nöbetçiyken öğrencileri içeri sokuyorsun ki öğrenciyken en sevmediğim durumdu. illa öğretmen gelene kadar dışarıda duracaktım :)) hele lisede en üst katta tek bizim sınıf vardı hep dışarıdaydık :DD
      en azından biri birşey yazmanı istediğinde yazdığın okunuyor:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...