22 Eylül 2014 Pazartesi

marriage without dating

yaz tatilinde izlediğim dizilerden birisiydi. yazıp yazmamak arasında kaldım ama bugün bir şarkısını dinleyince yazasım geldi tekrardan.
dizi çok eğlenceliydi aslında. romantik komedi tabi. ama sonlarına doğru biraz sıkıldım o yüzden yazmakta tereddüt ettim.
konusu :Evlenmek için ailesi tarafından baskı gören Gong Ki-Tae , baskıdan kurtulmak için en yakın arkadaşının eski  kız arkadaşını ailesine sevgilisi olarak tanıştırır ve olaylar bir biri arkasına gelişmeye başlar. 
esas oğlumuz varlıklı bir aileden gelen 33 yaşındaki başarılı plastik cerrahıdır. 
esas kızda 
Önceki ilişkilerinde sayısızca başarısız olmasına karşın gerçek aşka inanan,29 yaşında küçük bir kasaba kızıdır. 
Lüks bir marka mağazasında çalışan olarak,o lüks ürünlerle çevrili olmasına rağmen kendisi hiç birine sahip değildir. 
evet yukarıda kısa bir özeti var dizinin. 
ama buna bakmayın oğlan gerçekte evlenmek istemediği için ve annesinin de baskısından kurtulmak için Jang mi'yi baya bir kullanıyor.
şu alttaki resimlerde annesine jang mi ile çok mutluyum onu gelinin olarak kabul etmezsen asla evlenem pozları veriyor. Jang mi de annesinin asla kabul etmeyeceğin bir gelin adayı tabi ki de. üstelik babası bir içki dükkanı sahibi ve Jang mi de sünger gibi içiyor deyim yerindeyse :) dünya güzeli olsa hangi kaynana böyle bir gelin ister ki :)



ama ben kızdaki özgüvene bittim şu haline bir bakın. bu vaziyette ama kirpik düzeltiyr yani :) oğlan ise anneye mutluyuz fotoları çekmekte.

kız daha sonra oğlana aşık olmaya başlıyor ama yani şu vaziyette yandaki kızla sen nasıl boy ölçüşeceksin öyle ağzına çık kalır ancak :D

kız oğlandan hoşlana dursun oğlan anayı ikna etme derdinde. tabi oğlanda daha sonra aşık olmaya başlıyor o kadar da öküz değil :D
neyse gelelim benim yazıyı yazmama neden olan şarkıya
 
eğlenmek için izlenebilecek bir dizi. niye sonlarını sevmedim pek hatırlamıyorum sanırım klişeleşmişti bende sıkılmıştım ama ortaya kadar hatta sona kadar gayet güzel gitti benim açımdan ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...