24 Eylül 2014 Çarşamba

biraz benden# canı sıkkın ve ekonomist hissediyor

bugün iki ayrı olaydan dolayı canım sıkıldı. malum okullar açıldı yeni eğitim öğretim yıl falan filan. ama gel gelelim her okulun derdidir şu ders programları ama şunu bilin ki asıl öğretmenlerin derdidir. o ders programı istediğiniz gibi bir türlü olmaz. veya bana olan gibi önce mükemmel bir program verilir elinize bir hafta havaya uçarsınız sonra tam tersi berbat bir programla tüm havanız alınır müdür tarafından.
dün sinir olmuştum yeni programıma. bugün itiraz ettim müdüre hem benim açımdan hem de öğrenciler açısından olmayan o programa. ama müdür tarafından verilen cevap tam ... anladınız siz orayı. resmen göz dağı verir gibi "o zaman boş gününüzü alalım hocam" diyor ya. hayır programı kendi de yapmamış bir eline alıp da bakmamış sonra da yok şu kadar öğretmensiniz hepinizin isteğini nasıl yapayım da yok o yok bu. sinir etti beni.
 ha düzeldi sonradan program çünkü gerçekten olacak gibi değildi. ama düzelten yine o olmadı. bir de düzelten öğretmen arkadaşın yanındayken "tüm öğretmenlerden 20 lira haraç toplayacağım" diyor. ya yok yani bu kadarı da olmaz. ben mi bozuk yap dedim sana programı. pardon YAPTIR olmalıydı.
bazen düşünüyorum ben mi fesadım diye. hani adam belki tüm söylediklerini espri olsun diye söylemiştir. ama yok arkadaş. espri samimi olduğuna yapılır. hiç muhabbetim yok kendisiyle merhaba merhaba sadece bu sözlerin espri olması veya saf niyetlerle söylenmiş olması hayır olamaz.
neyse ilk gıcık oluşum buydu bugün. gelelim diğerine. veya gelmeyelim çünkü biliyorum birçoğumuz zengin değiliz. ve hepimiz durmadan parasal sorun yaşıyoruz. işte hesap kitap içine girdim de çıkamadım. çıkmak için şu an yapmak istediklerimden feragat etmem gerekiyor. sanırım feragat edeceğim yine isteğimden. ama en azından şunu söyleyeyim sadece bu yıl yapmak istediğim şeylerden birinden vazgeçiyorum. inşallah diğer planlarımı gerçekleştirebilirim. inşallah şu hesap işlerim de bir rayına oturur. 
dokuz ayın çarşambası bir araya gelince işler düşündüğünüz gibi ilerlemiyor bazen. 
hepiniz için güzel şeyler olsun.benim şu an altı günlük tatilim var ders programı nedeniyle. bakalım inşallah bu altı gün istediğim gibi geçer işler rayına oturur.
size kendi çekimim olan Uludağ manzarası ile veda edeyim
hayal et, dünyada güzel şeyler de var


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...