22 Eylül 2014 Pazartesi

T-ara - Last Calendar -sonbahar şarkısı budur!



T-aranın yeni şarkılarından biri ve ben yeni dinledim daha :O

nasıl gözümden kaçmış anlamadım. Sugar Free'yi ilk başta beğenmemiştim çok gürültülü gelmişti şu an dinliyorum tabi ama hala gürültülü :))

bu şarkı ise çok güze ağır, duygulu, sesler çok yumuşak hemen indirdim ilk dinlememde
ah şunu söylemeyi unuttum tabi T-ara bu yeni albümünde aşırı bir hristiyanlık propagandası yapıyor. bunu çevirenlerinde bu resmi fon olarak kullanmalarını beğenmedim. kliplerde alıştık artık haç görmeye de böyle albüm resimleri filan aştılar artık. şu da bir gerçek tabi en iyi misyonerlerin yetiştiği bir yer de Güney Kore. bu kadarcık da mesleğimi konuşturup yazımı bitireyim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...