25 Kasım 2012 Pazar

düşünmeden

şimdi yazdıklarımın hepsi bi anda aklıma gelen şeyler. hiç düşünmeden. aslında güzel şeyler oluyo hayatımda onları yazmak istiyorum ama şu anki durum benim canımı sıktı. ve güzelliklerin önüne geçirmek istedim. 
benim tanıdıklarıma gelince aileme göre onların hepsi kötü. benim hiç iyi bi arkadasım tanıdığım olamaz illa altından bir şey çıkmalı. çok sinirlerimi bozuyor bu durum.
kendilerine gelince daha tanıyalı beş dakika olmamış kimselere neler anlatıyorlar benim gönül bağı kurduğum kişilere gelince ise hep bi kötü yan arıyorlar.
n,iye illa benim tanıdıklarım kötü olmalı. dünya bana iyi olamaz mı. hep mi kötü tarafını gösterecek bana da bu kadar korumaya çalışıyorlar beni.
beni acıta acıta bunu yapmaları mı gerekiyor.
kendileri ders çıkarmıyorlar yaşadıklarından ama illa ben kusursuz olacağım, pamuklara sarılacağım. 
her gezi konusu açıldığında bunu yaptılar mesela bana. hep kötülediler. hep arkadaslarım güvensiz oldu, hep en ufak bir şeyde onlar zaten öyle ama sen aşık oluyorsun onlara gibi şeyler duydum. gerçekten çok sıkıldım artık. 
evde tek kalmak istiyorum mesela ben. teklik nasıl bi duygu merak ediyorum. gerçekten sıkılacak mıyım korkacak mıyım merak ediyorum. 
üzerime bu kadar düşülmesi bunaltıyor artık.
niye illa kötü olmak zorunda benim çevrem hiç mi iyi olamaz. size menfaati olmayınca iyi olamaz mı benim çevrem.
böyle işte. normalde ben bunu buraya yazmazdım ama yazdım işte düşünmeden.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...