1 Kasım 2012 Perşembe

lost and found/yalandan aşk


öncelikle bu filmin afişinden bahsedeyim. berbat :D başroldeki kızı ne filmde ne de afişde beğenmedim.
film ise klasik romantik komedi işte. sonuna doğru ne olacağını kestirebileceğiniz bir film. 
güzel ama çok büyük beklentiye gerek yok. komikti güldüm. izlenebilir yani. 
okuldan bahsedeyim biraz. canımı sıktı bu seçmeli dersler. öğrencilere dersi dinletmek çok zor. dikkatleri hemen dağılıyor.özellikle kur2an dersinde tecrübenin gerektiğini anladım bir kez daha. hiç kur'an öğretmemiş biri olarak zorlanıyorum. takip edecek kitapda yok. kafamdan gitmek de yoruyor. öğrenciler zaten biliyorum ayağında.
ama diğerleri iyi ya. bugün dörtler bana şarkı söyledi. çok tatlılar ya. çok hoşuma gitti :) keratalar işlerini biliyorlar.4. sınıflara ne kadar kızsamda çocuk oldukları için hemen unutuyorum.
5. sınıflar sorun. orta okul olmaya alışamadılar. böyle arda gidip geliyorlar. sınıfın dörtte biri sadece aklı başında :) öyle işte alışıyorum yine de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...