10 Kasım 2012 Cumartesi

sprout



çok tatlı bir aşk dizisi. çevrilmesini bekliyordum. sonunda bitmiş çeviri. beklediğime değdi diyebilirim. 
ilk başta çok kısa bölümler.12 bölüm ve her bölüm 23 dk. bu yüzden iki günde bitirdim.
kısa olduğundan her şey ayrıntılı işlenmiyor. bazı yerleri işleselerdi olurdu. mesela ben Hayato'nun ailesini merak ettim , Hayato ne zaman işe başladı. işte Japonların farkı. bunu izlerken onu düşündüm. bazı yerler çok kısa geçilmiş ve atlanmış  ya eğer Türkler çekiyor olsaydı bunu her şeyi en ince ayrıntısına kadar öğrenirdik. 
biraz yavaş gelebilir belki ama ben sıkılmadan izledim.
ha bi de dizi de sinir olduğum hatta japon dizilerinde sinir olduğum şey oyuncu konuşmayıp da ağzını hareket ettiriyor ya. biz oradan ne anlayacaksak. yani iki kelime etse de ağzını yamultup durmasa olmaz. cool olmaz herhalde o zaman.
bunu yazarken aklıma türk dizileri geldi. onlarda da önemli bir şey olduğunda iki saat yüzler çekiliyor ya. sinir oluyorum. yani anlıyoruz gergin ortam çoook mühim şeyler olacak da niye iki saat biz o oyuncuların yüz haritasını çıkarmak zorunda kalıyoruz. 
yine diziden bi ayrıntı daha söyleyeyim. kızın iç sesi baya iç sesdi yani. bi iç ses için beyaz ekran geliyor iç ses yazılıyor. sonra kaldığımız yerden devam ediyoruz. ha bu beni çok rahatsız etmedi de yine de söyleyeyim dedim tuhaftı :)
 sonuçta aşk dizisiydi ve kısacıktı ve güzeldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...