4 Kasım 2012 Pazar

My Tutor Friend

elğenceli bir romantik komedi.
başroldeki kızın birkaç filmini izlemiştim. güzeldi. 
asıl burada kimi gördüm :) yan karakter olarak jong soo rolünde big dizisinde kendisine hayran kaldığım gong yoo oynuyor.


 tabi film 2003 yapımı olunca gong yoo'yu da tanımak biraz zor oluyo :D adam yaşlanınca daha yakışıklı olmuş vesselam.
filmdeki dövüş sahneleri güzeldi ama filmin sonunun dövüş sahnesi ile bitmesine de gerek yoktu. ben klasik bir son bekliyordum.  en azından o kızın kırmızı telefon kulübesinde yağmur altındaki hayalini gerçekleştirselerdi olurdu. ama tabi eğer kore filmi izliyorsanız ve romantik komediyse çok ileri gitmez onlar. edeplice bitirirler filmi :) sonda beklentilerim karşılanmasa da film güzeldi eğlendim izlerken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...