5 Ocak 2013 Cumartesi

İntikam- revenge

Kanal D'nin yeni dizisi İntikam'ın ilk bölümü yayınlandı ve ben beğendim. tabi beğenmemde beren saat nejat işler ve bilimum diğer oyuncuların olması da etkili oldu. ilk başladığında giriş değişik geldi oradan beni bi yakaladı zaten. bu aralar girişlere bakmak çok hoşuma gidiyor. kuzey güney'in de girişi yine değişik ve güzel.
Ancak intikam dizisi hakkında yazmak isteyince bi araştırma yaptım ve karşıma 2011 yapımı Revenge adlı dizinin uyarlaması olduğu çıktı. diziyi satın almışlar o yüzden tam da aynısını yapmayacaklar, seneryoda filan değişiklikler var. Revenge de başrol kızımızın babası terörist damgası ile hapse girer bizde dolandırıcıklıktan.Revenge 45 dklık bir dizi bizimkisi 90. hoş iki saat de olabilirdi. yine az olmuş buna da şükür :) İntikam dizisi'nin ilk bölümü Revenge'yi izleyenlerin yorumuna göre aynıymış. pek bi değişiklik yokmuş ilk bölümde. Bakalım diğer bölümleri nasıl olacak.
Ayrıca Revenge' de başrol oyuncusunun dövüş sahneleri filan da varmış. beren Saat de bunun için dövüş dersleri almış. Bunu da ilk bölümde son sahnede birazcık göstermeye çalıştı.

   

aynı şekilde afiş yapmaları canımı sıktı tamamen aynısı ya. Ki ben iki afişde de başrol oyuncularının kıyafetlerini hiç beğenmedim.güzelim Beren Saatı ne hale getirmişler. Alttaki resimde de yine aynı berbat bi kıyafet. tamam bu sene tül moda da bari güzel bi tüllü elbise giydirseydiniz. (bıktım tül görmekten)


Şunu da söyleyeyim afişlerde kıyafetleri kötüydü ama dizide güzel giydirmişlerdi Beren'i.Bir şurda giydiği kıyafet pek güzel değildi. ben beğenmedim.  

sonsuz işaretini kullanmışlar yine Revenge'de olduğu gibi. Bakalım dizinin ilerleyen bölümlerinde bu işaret kullanılacak mı? Belki Beren Saat'in intikam planlarında imzası bu işaret  olur :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...