2 Ocak 2013 Çarşamba

Q10


japon yaparsa böyle yapar demek istiyorum en başta. süper bir dizi. merakla ne olacak sonunda diye bekledim ve sağolsun beni hayal kırıklığına uğratmadı güzel bir son yapmışlar.
böyle robotlu bi kore dizisi izlemiştim onun sonunu hiç beğenmemiştim. yine korelilerin son yapamadığı bi diziydi. ama işte japon farkı hemen kendini belli ediyor. bir son ancak bu kadar güzel olurdu da diyeyim de iyice merak artsın :D
dizi 9 bölümden oluşuyor. son iki bölüm duygusal gibi.ben dizide bazı yerlerde not bile tuttum:) japon dizisi olduğundan bol mesajlı bir diziydi. 
işte ilk bi kaç bölümde aldığım notlar:
-İnsanın reset düğmesi yoktur. Yardım istediğinde yüksek sesle bağırması yeter.
-Bizi başkalarının sevgisi insan yapar.
-Bir insanın ne olabileceği değil ne olmak istediği önemlidir.
-Biri sizi eleştirene kadar kendinizi eleştirmeye bile cesaretiniz yoktur..... gibi gibi bi dolu güzel cümleler dolu dizide. Alt yazılı izlemenin faydası bu oluyor söylenen sözler daha bi etkili oluyor .
diziden birkaç resimle bitireyim yeni yılın ilk yazısını :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...