13 Ocak 2013 Pazar

sosyal medya

hafta sonlarını seviyorum o kadar güzel programlar oluyor ki bütün gün başında oturabilirim. özellikle pazar günleri.
tabi günlük işlerden internetten filan unutuyorum çoğu zaman izlemeyi bu programları. tabi bi de ev ahalisi benim izlediğim programlardan sıkılıyor o da var bu kaçırama nedenlerimin içinde.
bu gece uykum yoktu ve sosyal medya programını izledim. çok zevkli bir program. ismi ile münhasır bi anlamda. 
bu hafta nostaljiden bahsettiler. ve ben en çok bir turşu paketinin bir sitede 50 TL ye satılmasına güldüm. sanrım 1970 -80'li yılların bi paketi. 
benım de hoşuma gidiyor eskiden olan şeyleri incelemek ama bi turşu paketine 50 lira da verecek kadar meraklısı değilim :)
daha bi dolu şeyden bahsettiler. internet siteleri önerdiler falan filan. tavsiye ederim bu programı benzevk alarak izliyorum.
NTV'nin değimiyle Cumartesiyi Pazara bağlayan gece saat 00:10 da TRT Haber de. sunucu Serdar Kuzuloğlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...