27 Ocak 2013 Pazar

karne günü ve dahası

evet ilk karneleri verdik cuma. verdik diyorum çünkü benim sınıfım yoktu öyle boş boş durdum :D
ama karne, takdir ve teşekkürleri ben mühürledim. sonra takdir ve teşekkürleri numaraladım, numaralarken dönemin okul birincisini ikincisini 72.'sini filan gördüm (72 diyorum çünkü en son teşekkür alan 72. sıradaydı :D okulda zaten 120 ortaokul öğrencisi var.)
okulumu seviyorum ya. özel okul gibi. imkanlar iyi, sınıf mevcutları özel okuldan bile az bazı sınıflarda( 4. sınıflar 19), öğretmenler öğrencileri çalışsınlar diye zorluyorlar test çözdürüyorlar. merkezde bir okulda olsam bu imkanları bulamayacağım kesin.
bi de öğrenciler az daha gayretli ve terbiyeli olsalar tadından yenmez ama hepsi bi arada olmaz demi :) 
bu kadar okul muhabbeti yeter demi biraz resimle devam edelim :)
okul müdürü okulda dereceli yapan öğrencilere onur belgesi verdi. onları herkesin önüne çıkararak motive etti. keşke bizim zamanımızda da olsaydı böyle şeyleri bende çok severim :)

4. sınıf öğrencilerim bana gemi yaptı son derste. bende isimlerini yazdırdım hepsine. ama telefonum yakından kötü çekmiş netlik yok resmen :D
üni'den arkadaşım nişanlanıyor pazar günü. çok sevindim. uzun zamandır bekliyordu. sevmiyorum böyle beklemeli işleri ya. o kadar bekliyorsun iki yıl üç yıl kendini nasıl tutuyorsun o kadar yıl sevdiğinden ayrı. günah kısmına hiç girmiyorum bi de. 
uzun süredir yazmıyordum. tatildeyim artık bakalım inş booool gezili geçer 15 gün.
(iki gündür yatıyorum ama :D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...