11 Ocak 2014 Cumartesi

biraz benden#8

ne kadar uzun ara verdim ben yaa. bu seriyi de unuttum sanmayın :) yazacak güzel şeyler olmasını bekliyordum sadece
dün okul çooook güzel geçti. diyanetten Kur'an Meali sipariş etmiştim onlar geldi onları dağıttım çocuklara. öyle çok sevindiler ki. bir tanesi geldi size sarılabilir miyim dedi. tamam dedim ve öyle sıkı bir sarılmaydı ki iyiki bu işi yapıyorum dedim. bu mutluluğu başka bir işte nerden bulacaktım. 
başka bir derste zekat konusundan bahsediyordum ve sadaka kutusu yaptık sınıfta. slagan buldular zekatla alakalı onları güzelce yazdılar onları astık. 
başka bir sınıfta bu sadaka kutusunu görünce tuttular kalemliklerinde ne kadar kullanmadıkları kalem varsa çıkarıp attılar. 
sonra bir de bulunan kutusu yaptık ona da sınıfta buldukları şeyleri atmalarını istedim. çünkü sınıf değiştirirken durmadan bir şeylerini kaybediyorlar. ve bu sadaka kutusunu yapınca çocuklar buldukları kalemleri de attılar ve bir çocuk iki ay önce kaybettiği kalemini buldu :)
ardından kendi sınıfımla sınav sonrası bir sorun yaşamıştık onu çözdüm işi  tatlıya bağladım.
Kur'an Meallerinden öğretmen arkadaşlarda aldılar.
öğretmenliği böyle seveceğimi hiç sanmazdım hele ki o çoluk çocukla bu kadar seveceğimi :)))
Allah hakkımızda her zaman hayırlısını veriyor siz sadece ona güvenin gerisini bırakın 
Allah sizlere de böyle mutluluklar nasip etsin, bir çocuğun gülüşüyle tüm sıkıntılarınızı unuttursun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...