2 Ocak 2014 Perşembe

Nine: Tİme Travelling Nine Times/2013

muhteşem kurgusu olan bir dizi ile geri dönüyorum. Hatta sadece bu diziyi yazmak için geri dönüyorum.
Abi ne dizi yapmışlar. bir günde bitirdim ne olacak diye meraktan öle öle. aşırı derecede bayıldım yok böyle bir kurgu. fantastik dizi diye geçinenler azıcık örnek alsınlar şunu :D
gelelim diziye. 
Haber bülteni sunucusu olarak çalışmakta olan Park Sun-Woo,
güzel muhabir Joo Min-Young'a aşıktır. ama peşinde koşn tabiki kız yine. 5 yıl adamın peşinde koşmuş oğlumuzda cool olacak ya kıza yüz vermiyor. ta ki öleceğini anlayıp kız ile birlikte ölürse gözü açık gideceğini anlayıncaya kadar.
 Park Sun-Woo zamanda 20 yıl geriye gitmesini sağlayan 9 tılsım elde eder.
Artık Park Sun-Woo zamanda yolculuğuna başlayacaktır.
İki zaman, iki yaşam ama tek beden..
dizinin genel bi özetini yapayım dedim ama yazacak öyle çok şey geliyor ki aklıma. o yüzden bıraktım az yeppudanın özeti az benim özet karışımı birşey yazdım.
ama şunu söylemeden geçemeyeceğim yaa nasıl bir kaderdir ki bu sevdiği kız abisinin kızı oluyor ya. sen misin Allahın işine karışan al bak gördün mü sevdiğin kız da elden gitti yaa :D 
(okulda çocuklara kader konusu işliyorum da biraz fazla tepki göstermiş olabilirim. ayrıca bu diziyi örnek verdim kursta. hep kızlar olunca muhabbeti çok rahat istediğim yere çekip ordan da konuyu bağlıyorum. ama çocuklar dizinin adını sordular hemen ben anlatınca "yok size karneden sonra söylerim adını" dedim :D)

ben bu adama ve kıza bittim. hadi adamı anlarız bitilir, da kız niye derseniz rolünü çok iyi oynuyor ve benim eski saç modelime benziyor saçları :D işte kadın milleti aradaki bağlantıyı nerden kuruyo :D


dizide bu adama öyle sinir oldum dövesim geldi iki tel sakalı var zaten yoluverecektim :P
hihi benim yolmama gerek kaladan dizide yoldular onu zaten.


bu kore gerçekten gelinlik işini bilmiyor. yukarıdaki resim daha iyi ama bu ne ya sabahlık gibi.


sun woo'nun gençlik hali kim bakalım :) the heirs'de gördüğümüz durmadan fotoğraf çeken çocuk. 
yani demem o ki klasik romantik komedilerden sıkılan hem fantastik hem romantik hemde komik birşeyler arayanlara bire bir tabi öncelikle fantastik :)

1 yorum:

  1. Dizi arıyordum, mutlaka bakmam lazım. Çoo..k teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...