7 Ocak 2014 Salı

mim: Fil Fareden Neden Korkar?

paul kendine mim yapmış a dostlar. ama benim tembellik zamanıma denk geldi yapasım gelmedi hiçbir şey. bir ay sonrada olsa başlıyorum. zaten idefix'e kızgınım kendime kızgınım bari sinirim geçsin :))

1-En sevdiğiniz müzik türü hangisi? Neden? Bu türü kiminle tanıdınız? Ve bu türde son hızla kimleri dinlemeye devam ediyorsunuz?


ıııııımmmm en sevdiğim mi?? rock sanırım. neden mi seviyorum işte :)) kiminle tanıdığımı hiç unutmam. ortaokulda derslerde öğretmenler hadi kalk şarkı söyle derken bir arkadaşın söylediği şarkı ile başladı rock dinlemem. emre aydın dinlerdim ama son zamanlarda sıkılmaya başladım. ondan da. aynı tarz biraz sıktı. aynı şeyi yalında da yaşamıştım ben.
ama şunu söylemezsem olmaz tabiki KPOP olsun da :DDD

2-Sizce “iyi müzik” diye bir şey var mıdır? Varsa nedir? Yoksa kişisel bir zevk meselesi olduğu için “iyi müzik” de kişiye göre değişir mi?

iyi müzik kişiye göre değişir. ben ne kadar uğraştıysamda kpop dinletemedim yakın çevreme. ama onlarda bana arabesk dinletemedi :D misal arkadaş şu şarkıya takık ama bence no no no :D

3- En sevdiğiniz Türk ve yabancı yazarlar? (Ayrı kategoriler) Hangi kitabıyla tanıştınız ve başka hangi kitaplarını okudunuz? En çok hangisini beğendiniz? Neden?
aslında çok roman okuyan biri değilimdir. okumak istediklerimi sıralasam :) şu indefixden aldığım kitaplar gelirse eğer haruki murakaminin kitaplarını merak ediyorum.

4-En sevdiğiniz filmler? (En az beş tane) En sevdiğiniz diziler? (En az üç) Neden?

hatırlamıyorum ama blogda yazmışsam zeten beğenmişim demektir :D dizi dersek K drama :) gentlemans dignity, playfull kiss,Nine: Tİme Travelling Nine Times. neden mi :) gentlemens süper romantik komedi, playfull kiss kim hyun joong tabi ki, en son yazdığım ise bittim yok öyle bir kurgu bayıldım yaa.

5-Hayat felsefenizi üç-beş-on madde ile özetleyin desem? (seçim sizin)

çok zor soru beeee paul.

6-en sevdiğiniz 3 sanatçı/grup? Ve onların en sevdiğiniz 5 şarkısı hangisi? Neden?

en sevdiğim sanatçılar ve grupları yazayım sadece :) her ne kadar sıkılsam da emre aydın, nil karaibrahimgil, T-ara, Miss A, Beast,
ya kulağıma hangi sanatçının hangi tarzı hoş geliyorsa onu dinlerim aslında. bakma bunları yazdım ama klasik türk müziği de dinlerim klasik müzik de. her halde benim kulak bir metal tarzı müzikleri beğenmiyor :D çok gürültülü. yaşlanıyorum sanırım :DDD

7-Bana herhangi bir ülkenin müzik piyasasını uzun uzun anlatın. Ülke seçimi tamamen size kalmış.


uzun uzun anlatamam ama japonardan bahsedebilirim birazcık. ilk olarak AKB48. ne biçim bir grup anlayışları var onların ya. yaşı gelince mezun oluyor ama kızların aşının gelmesi 19 20 yani :D ha bir de ufacık kızları açık saçık giydirince oleeey süper grup. bir de lise kıyafetleri giydirince tamam. T-ara japonyada debut yapınca çocuk gibi giydirmişlerdi güzelim kızları ben eğlencesine çocuklara izlettim bunny style şarkılarını çocuklar gülmekten öldü :D popları öyle ya çocuksu olacaksın ya da seksi. rock gruplarını pek dinlemesem de esaslılar. en azından kim hyun joongun japonya çıkışında birkaç grupda dinledim iyiler yani :) 
aaa bir de şu var ki Kitaro var ki orada durun yaaa. bakın kesin dinlemişssinizdir ben yine de en meşhurunu size dinleteyim.


8- Sizce en güzel ve en kötü duygular hangileridir? Nedenlerini söylemeyi unutmayın!


en kötüsü kıskançlık. kiii bütün kızlar aynısını der kesin :D ama var ya şu kız milletinde kıskançlıkta. en güzeli tabiki sevgiiii :) ya mesela şu çocuklara bakın. derste beni çileden çıkartan da çocuk ama beni benden alanda çocuk. bu sevgi değil de nee :)

9- “Bu adam benim idolüm.” Dediğiniz biri var mı? Varsa kim? Yoksa olmak istediğiniz insanı bana siz anlatın.


bugün derste Peygamber efendimizi işleyince buraya başka birşey yazmak gelmiyor aklıma.

10- Şuan neredesin, ne yapıyorsun ve bundan on yıl sonra nerede, ne yapacaksın? Bu hayattaki amacın ne abi? Ne için yaşıyorsun?

şu an koltukta anacımla oturup blog yazıyorum :DDDD tam sorunun cevabı buydu demi Paul :D
neyse sulandırmayalım ;) şu an öğretmenim. şu an bu işten zevk de alıyorum her ne kadar çoluk çocuk bazen insanı hayattan bezdirse de eğlenceli yaa. on yıl sonra da böyle düşünür müyüm hiç bilmiyorum ama :D bazen liseye geçip olmadı direk üni hocası olsam da şu coluk çocuktan kurtulsam diyorum.
ayrıca on yıl sonraya herhalde evlenmiş barklanmış hatta çoluk çocuğa karışmış olurum herhalde.  olayım da yani. 
biraz daha büyük düşünürsem on yıl sonra yurt dışında olurum(hayal kurmak bedavaydı demi :) orada bir hayat kurarım tabi ailemle. hiç olmadı durmadan seyahatlere çıkarım.
amacım tabi ilk önce kul olmak. hatta kul olsam yeter bee ;) ben kul olursam mutlu da olurum çünkü. bu kulluğun içinde okumak ve gezmek büyük yer kaplarsa daha da iyi bir kul olurum gibi geliyor :)
ya paul ne mim hazırlamışsın gerçekten yazarken çok düşündüm. 

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık^^
    Haruki Murakami çok iyidir, ben çok severim. :D^
    Kız gruplarından müziğini sevdiğim nadir grupların başında T-ara geliyor benim. BEG var bir de. B2ST zaten grup adına bir şey bilmezken bile severek dinlediğim bir gruptu. J-Rock da cidden iyidir.
    Çoluk çocuk daha iyidir -ki çocuk sevmem- ama bence böyle devam et :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...