29 Mart 2014 Cumartesi

master's sun

ben bu diziyi nasıl izlememişim yaaaa


şu afişleri ve başrol kızı yüzünden bi sinir olarak bakmıştım ilk çıktığında. hatta millet bunun nesini seviyor filan da demiştim ne yalan söyleyeyim. başrol kızının neredeyse tüm dizilerini izledim ama her izleyişimde de kızı beğenmiyordum ne hikmetse de her dizisi çok güzel oluyor :) biliyorum sorun bende :)))
sonra nabrutun dizi hakkındaki yazısını okudum ve ve ve hayran oldum.hemen izlemeye başladım hemde atlamadan izledim. atlamadan izlediğim nadir dizi olduğundan dikkate alın derim ben :)
gelelim konusuna. hayaletleri gören kızımız yağmurlu bir günde yakışıklı joon woonun arabasına biner ve joonwoo onun için bir sığınak olur. çünkü ne zaman oğlana dokunsa hayaletler kayboluyor. bu sebeple de yanından ayrılmıyor çocuğun. 
çocukta kızı eski sevgilisinin hayaletini bulup ondan alınan parayı bulması için radar olarak kullanır. 
çok eğlendim diziyi izlerken kızın gördüğü hayaletler müthişti. durmadan kızdan kahve isteyen hayalet favorim :)

dizi söylememe gerek yok ama yine de ilk kez bloğumu okuyanlar için belirteyim romantik komedi fantastik tabiki. 
daha burda anlatmadığım bir dolu eğlence yanları var kesinlikle izleyin derim
bakın üstüne basa basa söyliyorum bu koreliler afiş işini bilmiyor. veya şöyle diyeyim dünyadan da bu dizilerin izlendiğini ve genelde afişlerine bakılarak seçildiğini bilmiyor sanırım. böyle muhteşem bir diziye böyle afiş olmamış
mesela kabın şunu bile koysalar yeter izlememe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...