16 Mart 2014 Pazar

:))) pazar :)))

pazar günlerini seviyorum herkes gibi ama bir farkla. belki iki üç farkla :)))
bir öğrenci değilim diyeceğim yine tabi :) ne kötüyüm demi kendim öğretmenim ve öğrenciliği hiç sevmiyorum. 
iki pazar günleri tv de çoook güzel progamlar var yaaa.
yazımın asıl konusu da bu zaten. belki bu yazının bir iki  üç diye devam ettirebilirim zamanla bilmiyorum.
gelelim şu tv programlarına.
şu aralar kaçırmadan bunu izliyorum. bu adamı zaten seviyorum. sunumu güzel. resmi sitesi şurası buyrun. 
ben zaten nerde bir gezgin programı genelde takip ederim. ki bakınız ayna, gülhanın galaksi rehberi,.... 
2:biraz da moda diyelim demi her kız gibi :) tülin şahinle moda da kaçırmadan izlediğim yine.
başarılı, işini iyi yapan bir manken. ilham almaktan kimseye zarar gelmez dimi :)
işte böyle. ne zamandır yazacağım ama fırsat olmadı. bugün arkadaşla gezmeye gittiğimden izleyemedim şimdi izliyorum :)) size de tavsiye olunur efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...