27 Mart 2014 Perşembe

öğretmen olmak güzel şey beee :)

dağda yaşıyorum demiştim ya bizim buralara bile bahar geldi a dostlar. kuş cıvıltıları, çiçekler.
bu bahar benim içime de doğmadı değil hani bunları gördükçe mutlu oluyorum

bugün çok güzel geçti. gerçekten kendimi özel hissettirdi öğrencilerim. bu satırları okuyan belki ego tatmini gibi görebilir bu yazdıklarımı ama görsün çok da umurumdaydı :) çünkü asıl bu yazacaklarımı facebooka yazmayı düşünüyordum ve asıl orada egomu şişirmek gibi geldi. burası benim özgür alanım ;)
gelelim asıl mevzuya. sabahtan sınav yaptım bi sınıfı ve sınav bitince öğrenciler etrafıma doluştu soru sordular cevabı doğru olan havalara uçtu. yanlış olan üzüldü. 100 bekleyen bir öğrencim "100 alana hediye var mı" dedi. geçen dönem güzel eğlenceli kalem hediye etmiştim 100 alanlara. o da yazık alamamıştı. canım yaa :) ve 100 aldı bu öğrencim kalemini hafta sonu alacağım. 
sonra çok yaramaz şımarık bir öğrencim vardı. bugün öyle akıllı uslu durdu ki ders sonunda "öğretmenim bugün çok usluydum demi" dedi. ya Allah'ım sevilmez mi bunlar hiç. bunu syöleyen çocuğa son saat de dersim vardı. o zaman da çok uslu durdu çıkıştı yanıma geldi ve yine "uslu durdum mu" dedi. resmen ilgi bekliyor. bende tabi ki beklediği ilgiyi gösterdim çok sevindi.
öğleden sonraki derste öğrenciler çiçek toplamışlar. sınıfa girdim selam vereceğim hemen belli bir şey yapacakları geldim durdum önlerinde selam vereceğim 1-2-3 diyip başımdan aşağı çiçek attılar. üstüne mutlu oldunuz mu diye de sormayı ihmal ettiler. nasıl mutlu olmam siz böyle saf temiz kalplerinizle beni mutlu etmeye çalışırsınız da :)
akşama doğru annemle yürüyüşe çıktık. 4.sınıflardan bir öğrencim beni gördü uzaktan. oturduğu yerden ayağa kalktı ve koştu yanıma geldi. bana sarıldı. bu öğrencimle zaten hep bir sarılma halindeyiz. ne zaman görse veya derslerinden çıkarken vedalaşmamız sarılarak oluyor. 
insan bu sevgileri görünce nasıl şükür etmesin ya rabbim. bu sevgi bütün kızdırmalarını yaramazlıklarını unutturuyor işte. 
hayatta hangi gözle baktığınız çok önemli. neyi görmek istiyorsanız onu görürsünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...