4 Temmuz 2014 Cuma

20 years old-2013


ayyyy çok tatlı bir mini dizi izledim. toplam 4 bölüm. 2 saat bile sürmüyor dizi :)
ayyy ama çok tatlıydı yaa. tabiki romantik komedi tarzı bir dizi bu kadar "ayyyy" dan sonra anlaşılıyor demi.
beast grubundan lee ki kwang'ın ve ilk aşkının etrafında geçiyor dizi. ilk aşkı da çok tatlı bir kız. daha önce izlememiştim bu kızı hiç.
evet eğer ünlü bir sevgiliniz olursa nasıl olur???
ben güzel buldum kızı.

:DDDD
herhalde benimde durum aynı. tek farkla yaş 23 :)))

daha bir gün olmamış beast şarkısı ile ilgili yazı yazalı. olmadı bu böyle. ben beast üyelerini bilmezdim ama bayyaaaa iyiyişmiş :D

burası neydi beeee. aralarında gerçekten birşey var mıydı acaba diye merak ettim. ya da bu çocuk mu çok iyi oyuncu :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...