19 Temmuz 2014 Cumartesi

bride of the century-2014

çok sürükleyici bir dizi daha bitirdim. öyle ki ne zamandır bir günde dizi bitirmiyordum.
konusu Taeyang Anonim Şirketi Güney Kore'nin en büyük holdinglerindendir. Taeyang'ı yöneten aile 100 yıldır bir lanet altındadır. Ailenin ilk oğlunun ilk gelini öldüğünde lanet başlamıştır. Bu şartlar altında komplolar her tarafa yayıldığı sırada peri masalı gibi bir aşk meydana gelir. 
bakmayın böyle yan yana olduklarına bu dizinin ortalarından bir resim. resimleri karışık yükledim ki daha da merak edin :)
bu hale gelene kadar neler oldu neler.
esas kızımız kendisine benzeyen (hatta ben dizi sonunda ikiz filan mı çıkacaklar diye düşündüm de öyle bağlamadılar sonu) kızın kaçması sonucu onun yerine geçiyor oymuş gibi davranıyor kısa bir süre. ama o sürede oğlana aşık oluyor ve esas kız gelse de ayrılamıyor oğlandan.
dizideki karakterlerde gayet iyiydi. sonunda herkes hak ettiğini buldu.
resmen izlerken hem güldüm hem ağlayacak hale geldim. neydi bu yaa.

esas oğlanı seven çocukluk arkadaşı. başlarda resmen ortalık karıştırdı ama sonda kavuşmalarına yardım etti. kız çok zayıftı beğenmedim ama 

dizide aradığınız herşey var. işte hayaletimiz.

kırmızı iple birbirlerine bağlama filan. aynısını Gentlemans dignity de de görmüştük. burada da kaderin ipi onları birbirine bağladı. 

hahahaaa bu sahne çok komikti. peruk bir insana bu kadar yakışır ancak. daha sonrası da gayet iyiydi hani.
ama dizide şöyle birşey dikkatimi çekti. ilk bölümlerde öpüşme sahneleri vardı gayet masumane. hatta kız bi ara oğlana sapık filan diyordu. ne olduysa ilerleyen bölümlerde sadece sarıldılar. acaba ilk başta reytingler için mi öyle yaptılar bilmiyorum.

ayyy bu sahnede resmen korktum 
işte bahsettiğim sahnelerden biri. daha ikinci bölüm ve kız resmen oğlana sapık diyo. yok artık :D bundan da ne sapık olur ya.
adamın ilerleyen bölümlerde kısa pantolonlu halleri vardı ki sanki çocuk. tamam kısa pantolon moda olabilir ama bununki aşırı kısaydı. sanki çekmiş gibiydi :) 
ahşunu söylemeyi unuttum çocuğumuz aslında çok tanıdık demi. you are beautiful dizisindeki sarışın oğlan.


ayy kız iyilik timsaliydi. zaten kore dizisinde olmazsa olmaz iyi saf biri olacak. 
çok dağınık anlattım diziyi farkındayım ama gerçekten güzel bir diziydi. hiç birşey yarım kalmadı. güzelce bağlandı sonu .
kesinlikle şans verin derim bu diziye.


2 yorum:

  1. ay pekii!
    izleyelim madem ^^
    ama çok dizim birikti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şu anda 5 dizi takip ediyorum desem :D ramazanda vakit geçmiyor başka türlü :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...