14 Temmuz 2014 Pazartesi

prosecutor princess-2010

bayılarak izlediğim bir dizi daha ile karşınızdayım. nasıl güzeldi anlatamam izlemeniz lazım yani. :) 
moda ile çok çooook ilgili birisi sırf moda için savcı olursa ne olur :) ilk başlarda çok komik sahneler vardı ya. kızımız kokoşlukta sınır tanımaz savcılık ise hiç umrunda değil. ama dizinin sonuna doğru kız doğru yolu buluyor ve iyi bir savcı oluyor.

dizi yukarıda yazdığım kadarıyla size basit gelmesin. konuyu öyle iyi yazmışlar ki hiç sıkılmadsım. sadece sonlarda artık olay çözülünce atladım ben.
esas oğlan park shi hoo. bu adamın Türkiye'ye gelmişliği de var eğer youtubeyi biraz karıştırırsanız bulursunuz videoyu. bu sebeple de dizi daha bir ilgimi çekti.
esas oğlanın kızla ayrı bir derdi var. onu anlatmayacağım diziyi izleyin de görün. çünkü izlerken ben "nereden çıktı bu adam, niye hep böyle iyi. bir yeri atladım mı" filan oldum ama sonradan işler çözüldü.


bir park shi hoo hayranı olabilirim şu tatlılığa bakın yaaaa. böyle komşu dostlar başına :))) ama önce benim :)
dizi de kız tabi ki hemen esas oğlanı sevmiyor. ikinci adamın resmini koyacaktım ama yok dedim ya ben park shi hoo hayranı olabilirim yakındır. başkalarına gerek yok dizi tanıtımında :))


ayrıca dizi ayakkabılar için de izlenebilir. öldüm bittim ayakkabılarına. bir gün bende giyeceğim o topuklu ayakkabıları kararlıyım.


işte bu ayakkabı dizinin başından sonuna kadar olan  müthiş bir ayakkabı. siyahı da güzelmiş.




düşünsenize ben topuklu ayakkabı giyiyorum üstüne bunları okulda giyiyorum :) her halde savcıdan farkım kalmaz :DD
aaaa dizinin ostlarından bahsetmeyi unuttum ben. çok güzel müzikleri var.







2 yorum:

  1. The princess man i acilen izlemelisin o zaman :) Beni psh manyağı yapan dizi.Nayır bir rakip daha :p PP benim çok beğendiğim bir yapım.Eskiden kore dizilerden aldığım keyfi tekrardan bu dizide almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kkkkk onu da izledim ama tarihi dizi sevmediğimden atlaya atlaya izlemiştim. salıncak sahnesi çok hoşuma gitmişti. hele kocaman yelpazesi :DDD

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...