19 Temmuz 2014 Cumartesi

cheongdam-dong alice-2012


bir önceki yazıda park shi hoo hayranı olabilirim demiştim ya sanırım oldum :))

dizide Korenin lüks kıyafet mağazaların bulunduğu Cheongdam-dong semtine düşen Alice (Han Se Kyung)bu harikalar diyarında kendine bir prens bulup bu diyarda kalma niyetindedir. 

adam gerçekten çok iyi oyuncu. dizide eski sevgilisinin ve babasının onu aniden terk etmesinden dolayı deliren bir adamı oynuyor. onu düzeltecek olan ise eski sevgilisinin arkadaşı se kyung. tabi önce o da bir delirtecek de ondan sonra :)
 bir deli rolü bir insana ancak bu kadar yakışır. sırf adamın deliliğini görmek için bile izlenecek bir dizi.
dizi romantik komedi ama dramda kendini hissettiriyor. ama işte ardından bir park shi hoo çıkıyor deli deli tüm ağlamaklı hal gidiyo :))
ben dizide kızı sevmedim. ne bileyim adamın yanına yakışmamış. tamam çok var dizilerde yakışıklı adam normal bir kızı sever de burada bana iyi gelmedi. tabi şunu da söyleyeyim kız rolün hakkını veriyor. güzel olmasa da çok akıllı. söylediği şeyler alice olmasının nedenini oğlana anlatışı filan. hatta bazı yerler ağlatabilir sizi benden söylemesi.
o kadar güzel yazmışlar ki senaristler iyi saf ve güzel kız yerine akıllı, cesur ve normal bir kız da izlenirmiş dedirtti bana.

tamam kız bu haliyle iyi ama bir de şuna bakın.
yani. bunlar niye hep kaküllü anlarsınız.



4 yorum:

  1. :))
    hepsinin alnı böyle değil canım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) diziyi izlerken kızı beğenip beğenmemek arasında kalmıştım.
      ben bir de Sistardan Hyorini şu aralar hiç beğenmiyorum onda da alın geniş. daha tatlı halleri vardı ama şu ara yok yani :)

      Sil
  2. Park Si Hoo candır can :D Ben severek izledim bu diziyi çok eğlendim hele o dans sahnesinde koptum :D:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...