2 Ağustos 2014 Cumartesi

birazda teknoloji# sony xperia Z1 ve Z1 conpact

bir önceki yazımda en üstleri yazmıştım bu sefer bir alt olacak olanlardan bahsedeyim.
sony Xperia Z1. fiyat olarak 1400 civarında bulunabilir.  ilk çıktığında tabi kendisi 2000'lerdeymiş. işte en sinir durumda bu. neyse o konuya girmeden telefondan bahsedeyim. Z2 ile arasında ne var diye çok baktım. ikisinde de 20.7 mp kamera var. sony aşmış kendini.tabi Z2 geliştirilmiş haliyle karşımızda. yine de ikisinde kullanıp görmek istiyorum farkını.
 ikisi de su geçirmez. ama Z1 tatlı su diye belirtmiş.
ekran olarak Z1 5 inçlik. Z2 5.2.
bu arada bir de Z1 compact ekleyelim de kafanız iyice karışsın.
bu telefonda Z1in özellikleri var üstelik neredeyse aynı. yani samsung gibi birşeylerden kırparak küçültmemiş makinayı. sadece şuna dikkat çekmişler ekran camı değişmiş. bu yönden bir eksi almış telefon. 
dayanıklılık ise sony dayanıklılığı metal kasa. 
iphone ile birlikte resim bilerek koydum. küçük telefon kullanmak isteyenler için boyut olarak görülsün. ben daha karar veremedim. büyük mü yoksa yanı büyük özelliğinde küçük mü diye. büyükte cebe konup nasıl müzik dinlenir yaa. ben oradayım. cebime girmez bu 5 inçler diye düşünüyorum. buna kesin kararı alırken vereceğim.
LG G2 ve Galaxy S4 var bu telefonların kıyaslandığı. fiyat olarak da yakınlar birbirlerine. diğerlerini hiç koymayacağım buraya. çünkü G2 okulda 2 hocada var. bir de ben almak istemiyorum bu yüzden değerlendirmeye girmiyor. S4 ise fiyatı düşüyor. ve dayanıklı değil.  
bir önceki yazı da Z2den bahsetmiştim. fiyat olarak buraya yazayım Z2 1800 civarı. 
alacağım telefon ya LG G3 olacak ya da Sony Z serisinden bu 3 telefondan biri olacak. şimdilik kararım bu yönde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...