15 Ağustos 2014 Cuma

trot lovers-2014

aynı anda 5-6 dizi izliyorum şu ara. ne delilik demi ?? ramazandı sıcaktı derken evden çıkmadım üstüne evde boş olmadı doğru dürüst bende dizi izledim ne yapayım. 
trot loversde onlardan  birisiydi. final yaptı  birkaç gün önce. 

dizinin konusu: Jang Joon-Hyun (Ji Hyun-Woo) yetenekli ve popüler bir müzisyendir. Ancak geleneksel trot müziğini küçümser. Aynı zamanda, Choi Choon-Hee ailesinin geçimini sağlayan ve trot müziğine bayılan biridir. Bu ikisi arasında romantik bir ilişki başlar. 

kısaca konu bu. dizi başlarda sıkıcı gibi geldi çünkü tanıdığım oyuncular yoktu ama çok sardı. dizi sadece romantik- komedi-müzikal değil ağır da bir dram içeriyor. yani bana göre ağır :) şu kader olayını birçok dizide görüyoruz ya işte kaderin işine bakın ki kız ve oğlanın kaderleri de çok iç içe.   
aslında birçok klasik yine bu dizide de devam etti. düşman aileler, esas oğlanın hafıza kaybı, kolye mevzusu  gibi.
neyse kızın bir sesi var asıl mevzu o. normalde bu tarz bir şarkı dinlemem ama kızın bir sesi var arkadaş. bana çok güçlü geldi ve çok tanınmadığına da şaşırdım. öyle çok ön planda değil. kız Apink grubu üyesi Jung Eun Ji imiş. ama tanımıyordum.

kızın dizideki saç rengi ve şekli çok yakışmıştı. kesinlikle uzun saç yakışmıyor.
işte buradaki hali mesela. çok sıradan duruyor.
dizide bir de küçük kardeş vardı ki çok tatlıydı ya :) 
evet yan karakterlerde resmen dizinin sonlarında iyice patladılar :) çok eğlenceli sahneleri vardı
esas oğlandan çok bahsetmedim bu sefer demi. çünkü beğenmedim makyajından mı yoksa gerçekten de öyle bir yüzü mü var bilmiyorum ama yok yani ruh desem ruh değil böyle yüzüne ne yaptılarsa özellikle bazı sahnelerde çok kötü duruyordu yüzü.
eğlenceli müzikli dramlı ve sonunda da her şeyin yerli yerine konduğu güzel bir diziydi :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...