4 Eylül 2012 Salı

Atashinchi No Danshi / Evimin Erkekleri

çok güzel bi diziydi. 11 bölümü hiç sıkılmadan izledim. eğlenceli, gizemli azcık komantık çok az ama ben bile beğendiysem bu haliyle güzeldir yanı:D
kalenın gizewmli haline bayıldım snakı büyülü sihirli bir film izliyor gibi hissettim kendimi. karakterler güzel işlenmişti. başarılıydı.Sho da baya karizmatikti hani :D
aslında bu dizi hakkında başka birşey diyeceğim ben :) yine mesleğimi konuşturacağim ama ne yapayım duramıyorum bi farkım olmalı demi bu meslekle bunları izlerken :)
vee geliyor yorum : eğer  Kader Meselesini merak ediyorsanız bu dizi size çok yardımcı olur. özellikle final tamamdır yanı. izleyin anlayacasınız ne dediğimi :)
çook şey denebilir dizi hakkında da benden bu kadar ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...