2 Eylül 2012 Pazar

Perfect Girl Evolution / Yamato Nadeshiko Shichi Henge

on bölümlük güzel bir japon dizisi. buna izlediğim sıtede tür olarak sadece komedi yazmışlardı. o yuzden sıkılacağımı düşünmüştüm. çünkü japon komedilerinde hep bi anıme tarzı var. zaten bu da anımeden çevrilmiş. ama hiç de oyle değil. romantık komedi yazan dizilerden daha güzeldi. tam dozunda romantıklık vardı. komediye gelirsek bazı yerler geçekten fazlaydı. anıme izler gibi hissettim kendimi. kızın bi anda güç kazanması filan. sıktı oralar benı.
başroldeki çocuğa birşey demem. tam yerindeydi.uzun saçları topluyken gayet yakışıklı duruyordu :)) aslında kız da yerindeydi. gerçekten güzel değildi :D iyiki türkiyede böyle diziler çekilmiyo çekilse de tutumuyo. bunları türk bi oyuncudan izlemek zevk vermez çünkü. bünye alışık değil böyle anıme tarzı dizilere :)
finalde teyzenın saçına bittim:D çok güzel olmuştu kısacık dalgalı filan.
müziği de güzeldi SS501 ı hatırlattı bana. sankı bi ara onların klibini izliyorum gibi hissettim.

işte o müzik
o ruh gelmesi meselesine değinmezsem olmaz. japonların dini etkileri dizide açıkça vardı. her ne kadar hristiyan bi hava estirmeye çalışsalar da(tezyenın kocasının resmini koymalar mum yakmakalar, haç işaretleri filan) olmaz. müslüman mahallesinde salyangoz nasıl satılmazsa japonya da hıristiyanlık böyle yayılmaz.yayılmaya çalışılırsda da böyle komık şeyler ortaya çıkar. madem hıritiyanlıktan bahsedeceksiniz dizi de işaret filan gelsin demi. ne ruh bi bedenden diğerine geçiyo. ortalıklarda 1500 yıl geziniyo.
böyle işte. izlenecek bi dizi. bazı yerler beni sıksa da güzeldi.

2 yorum:

  1. Bence bloğun çok güzel olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumun için :)) sayende bu diziyi hatırladım bir ara baya japonlara sarmışım, güzel diziydi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...