23 Eylül 2012 Pazar

ilk deneyim

dünden beri blog yazacağım ama üşeniyorum. bir hafta oldu öğretmliğe başlayalı. doğu görevi çıktı okulum ama bursa/orhanelinde. yer güzel dağlık orman içinde. bursa'ya neden yeşil bursa dediklerini bir daha anladım. özelllikle yolda bazı yerler bana antalyayı anımsattı.resimde çekmiştim ama dedim ya üşeniyorum işte bilgisayara atmadım daha. hem telefonumda çok iyi çekmiyor zaten. artık profesyonel makina aldığımda bloğumda bol bol çektiğim manzara resimlerini paylaşırım
doğu görevi okulum ama bursa da ne doğu görevi de mi? bende öyle demiştim rahat olur diye ama bi hafta ne televizyon ne internet sadece radyo var o da tek kanal trt fm :) yani şimdi gülüyorum ama tek başıma orda gerçekten çok sıkıldım özellikle geceler bitmek bilmedi.
dün ve bugün acısını çıkarrttım ama :) dün sabaha kadar bilgisayar başındaydım resmen hasret giderdim:)
çok tuhaf geliyor aslında hala. öğretmenler odasında oturuyorum, sınıfa derse giriyorum,öretnciler öğretmenim  diyorlar her gördüklerinde. ama güzel hisler bunlar. bazı sorunlar var ama allah büyüktür diyorum en kısa zamanda onlar da çözülür inş.
daha yazacak bi dolu şey var da uykum geldi. tüm gün üç saaatlik uykuyla durdum yeter da :)
bu arada hala internet yok evimde. inş en kısa zamanda bağlatırım.
görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...