10 Eylül 2012 Pazartesi

nodame cantabile


ah bu dizi yine tam benlık içinde yok yok ama en başta da müzik var :) eğlenceli bi dizi tavsiye olunur. pişman olmazsınız.
4. bölümdeki o sahne gösterisi orkestranın çok guzeldi. hele  kı rock tarzında çalmaları çok havalıydı :) uzun zamandır bi diziyi izlerken böyle heyecanlandım. hoş belki benım içinde bulunduğum durumdan da olabilir bu heyecan :D
ya o uzun şaçlı şefin konusması neydi öyle oldum gülmekten :D adam aşmış kendini bazen gerçekten japonca mı konuşuyor diye dikkatle dinledim yani.
nodame'nin saç stiline bayıldım. çok yakışmış, ayrıca konuşma tarzı da ilgimi çekti. sanki hiç ağzını açmadan konuşuyor ama yakışıyorda :)
masumi karakteri de gayet eğlenceliydi.
dizinin iki tane de özel bölümü var. onları da izlemenizi tavsiye ederim. zaten dizi bi havada kalıyo izlemeyince.

bu da son film. ben bunu daha önce diziyi izlemeden izlemeye kalktım tabı ki birşey anlamadım. ama şimdi çok beğendim :)

dizi ve filmlerde müziklerin açıklamalarını yapmaları da ayrı bi güzel yanıydı. klasik müziği sadece sevmekle yetinen biri olarak bir çok şey öğrendim diyebilirim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...