26 Eylül 2012 Çarşamba

evimde internet keyfi :)

sonunda internetim var. o kadar alışmışım ki iki hafta iki ay gibi geldi. gün saydım eve dönmek için. hş hala sayıyorum iki gün sonra evdeyim inş :)
öğretmenlik hala tuhaf geliyo. geçen hafta derse girdiğimde kendi sesimi duyunca çok garipsedim. normalde üniversitede susar hocayı dinlersi. lisede de çok konuşan biri değildim zaten. ama şimdi iki saaat hiç susmadan konuşmak zorundasın. resmen "acaba sesim nasıl çıkıyor, öğrencilere de tuhaf mı geliyor" diye düşünüyorum :D
burası cennettten bir köşe gibi. yemyeşil. dün annemle sitenin içini dolaşmaya çıktık. çok güzeldi. çok güvenlikli bir yer. veee bisiklet almaya kara verdim. içimde kalmıştı bizim oturduğumuz yerde bir kızım özellikle de kapalı bir kızın bisiklet sürmesi gerçekten zor. sürersen de herkesin sana bakmasını göze alacaksın. bende bunu tabiki yapamam. ama burası sakin bir yer. çocuklar bisiklet sürüyo paten kayıyor. öğrencilerimle bende sürerim artık :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...