4 Şubat 2013 Pazartesi

fashion king: izlemeyin 2

evet izlemeyin serisi yapacağım. ilki vampire boydu. berbat sonlar serisi de olabilir.
bu diziyi tatile girdiğimde izledim. iki günde baya bi bölümünü izledim. o yüzden tatilde bi daha dizi izlemeyeceğim dedim ama dayanamadım bu akşam şunu bitireyim dedim. keske demeseydim bu ne ya. sonunu izlemedim yani. son 4-5 bölüm o kadar sıkıcı ki. yani izlerseniz ilk bölümler güzel. klasik kore dizisi işte :D
aslında bu diziyi de moda göreceğim diye de izledim biraz ama o da yok. hani diyorum dizi yapıyorsunuz da azıcık değişik birşeyler yapın de mi? ama yok kore'de moda yok ki adamlar ne yapsın :D
işte adı moda kralı olan dizinin afişi :Dafişi böyle olan bir diziden moda beklemek benim hatam kabul ediyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...